ФОРМИ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ: ПЕРЕГОВОРИ, ЗБОРИ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ФОРМИ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ: ПЕРЕГОВОРИ, ЗБОРИ

22.12.2021 20:13

[Секция 1. Экономика, организация и управление предприятиями, отраслями, комплексами]

Автор: Паутов Владислав Сергійович, студент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна


Форми ділової комунікації: переговори, ділові наради.

Ділові переговори – форма спілкування, що дозволяє досягти взаємної вигоди між сторонами. Нині переговори здебільшого відбуваються: живою та онлайн.

Організація ділових переговорів:

1. Визначити час – найчастіше переговори відбуваються з вівторка, середа, четвер у розпал робочого тижня. Час підбирають обопільно, як правило, ініціатор переговорів повинен запропонувати першим часом, найчастіше за годину після обіду, коли думки про їжу не відволікають від вирішення питань.

2. Вибір місця – найчастіше узгоджується між учасниками, Рекомендовані місця: коворкінг центр, комфортний офіс з переговорною, тихий заклад, де немає більшого скупчення людей.

3. Кількість учасників – формується відповідно до компетентності співробітників аналізованих питань.

Підготовка у спілкуванні:

- Уточнити як правильно вимовлятися компанія, якщо вона іноземна.

- розпочати обговорення з деталей угоди.

Один із найефективніших методів запровадження переговорів – правило 20/40:

- Максимально питань на зустрічі, щоб використати час ефективно.

- 20 хвилин – розповідати про свій продукт на презентації.

- 40 хвилин – спілкування на зустрічі виявляючи його потреби.

- Розмовляти на початку зустрічі!

Оцінка після зустрічі Методологія MEDDIC

• M (metrics) – метрики або оцифровані результати, яких з вашою допомогою сподівається досягти клієнт.

• E (economic byer) – хто ухвалює фінальне рішення.

• D (decision process) – як відбувається процес вибору підрядника.

• D (decision criteria) – які критерії ухвалення рішення.

• I (identify pain) – які проблеми у клієнта, які ви плануєте вирішити.

• C (champion) – хто буде вашим чемпіоном і разом з вами рухатиме угоду вперед.

Коротко описав, як потрібно правильно підготуватися до переговорів, як правильно і успішно їх провести.

Ділові збори - це можливість донести до всіх відділів потрібну інформацію, отримати зворотний зв'язок і на основі отриманої інформації скласти план подальших дій компанії.

Класифікація ділових зборів:

1. Інструктивні – основна мета, передача необхідної інформації від ТОП менеджера до персоналу для максимально оперативного виконання. Найчастіше вони відбуваються на початку робочого дня, щоб донести всі зміни персоналу, який стався останнім часом. Потім переходять до оперативної наради.

2. Оперативні – основна мета, передача інформації про стан справ. Тут уже персонал дає зворотний зв'язок ТОП менеджерам компанії. Учасники звітують перед керівництвом про результати минулого дня та плани на сьогоднішній день. Такі наради відбуваються регулярно перед робочим днем.

3. Проблемні – основна мета, пошук оптимальних рішень у тій чи іншій проблеми у стислий термін

Ефективно рішення можна отримати, якщо звернути увагу на основні способи:

- Вислухати кожну пропозицію на базі обговорення щодо вирішення ситуації.

- Вибір оптимального рішення з двох чи кількох підготовлених варіантів

- Ухвалення рішення, знайденого співробітником компанії ще до засідання.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота