СУЧАСНІ ТРЕНДИ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ В УКРАЇНІ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

СУЧАСНІ ТРЕНДИ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ В УКРАЇНІ

04.04.2023 19:29

[1. Экономические науки]

Автор: Опря Богдана Олексіївна, кандидат історичних наук, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка



Останні роки видалися непростими та виснажливими для готельного бізнесу України. Пандемія COVID 19 випробовувала готельєрів усього світу та України. І лише почали налагоджуватися умови для ведення бізнесу, як нашу країну спіткала нова біда у вигляді повномасштабного військового вторгнення Росії 24 лютого 2022року. Усі українці вірили до останнього, що війни не буде; що увесь цивілізований світ не допустить жахливого кровопролиття в центрі Європи у ХХІ ст. Однак, наші найбільші жахи втілились в реальність. Наразі у нашій країні іде війна. Вся економіка продовжує функціонувати лише завдяки західним дотаціям та грошовим вливанням. 

Сфера гостинності також зазнала сильних втрат. Найважчі військові дії наразі ідуть на сході та на півдні України. Велика кількість закладів розміщення припинила свою діяльність через війну, інші заклади гостинності зруйновані, пошкоджені, без персоналу також не функціонують наразі. 

Проте, якщо аналізувати заклади готельного господарства центральної та західної України ситуація є дещо кращою. У першу чергу це пов’язано із великим напливом внутрішньо переміщених осіб. Останні, тікаючи від війни залишали свої домівки та заселялися в заклади розміщення в основному західної України. Тому можна сказати, що ситуація із готельним бізнесом в Україні у 2022-2023 рр. є досить складною, проте не катастрофічною. Тому у даній статті ми розглянемо усі аспекти сучасних трендів готельного бізнесу та проаналізуємо їх.

Один з головних трендів готельного господарства є використання новітніх технологій. Новітні технології покращують якість обслуговування гостей, а найголовніше гарантують безпеку перебування гостей в готелі. Для прикладу відбувається безконтактний заїзд в готель так як є мобільні додатки із віртуальним ресепшном. У світі уже існують готелі, де персонал фактично не потрібен а їх функції виконують автоматизовані машини. Проте дана інновація має свої недоліки – втрачається прямий контакт з гостем, що ускладнює прояви гостинності [1].

Однозначний тренд – це спорт, який важливо зробити однією з послуг готелю. Перевагою серед конкурентів буде наявність своєї тренажерної зали, спазони, басейну. Послуги можна доповнювати програмами харчування і спортивними тренуваннями. Надавати послуги персонального фітнес-тренера або масажиста тощо.

Не менш важливий тренд сучасності – персоналізація. Кожному гостю важливо, щоб до його бажань і потреб ставилися серйозно, відповідно пропонуючи індивідуальні послуги. Більшість опитаних гостей заявляють, що змінюють свій вибір на користь персональної пропозиції, яка покриває всі їхні потреби й бажання. Тому сьогодні найкращі в своєму класі бренди підприємств гостинності використовують нові фундаментальні принципи персоналізації даних: збирання правильних даних про гостей, створення правильного технологічного стеку для зберігання цих даних і пошук правильних вирішень. Персоналізація послуг зумовлює необхідність збору актуальних даних про гостей. Згідно досліджень найбільш ефективними ресурсами для підприємців сфери гостинності для збору даних про їх гостей є наступні: соціальні мережи (60%), електронна адреса (58%), Digital аналітика (52%), транзакційні дані (47%), опитування гостей (44%), відгуки гостей (43%), дані про вподобання гостей (41%), дані програми лояльності (35%), дані call-центру або служби прийму та розміщення (33%), пошукові запити гостей (31%), мобільні додатки (30%), дані чат-ботів (10%), інші (1%). За думкою фахівців [2] персоналізація готельних послуг та ефективне використання технологій є основними диференціаторами бренду.

Близькість до природи – дуже суттєва перевага готельного комплексу. У літній період забронювати номер у заміському комплексі майже неможливо. Є великий попит, а пропозицій не так уже й багато, тому підприємці зараз інвестують у такі проєкти. Готелям, котрі знаходяться в мегаполісі необхідно встановлювати зону для вирощування зелені, котру можна використовувати на кухні ресторану. Також серед додаткових послуг можна пропонувати тури з гідом до озер, лісів на ферми з дегустаціями тощо.

Будь-яка поважна компанія сьогодні долучається до захисту навколишнього середовища. Нові реалії та великий попит серед споживачів відкривають додаткові бізнес-можливості. Екологічні варіанти проживання посідають важливе місце у світових тенденціях готельної галузі. Зараз думати про екологію, сортувати сміття, мінімізувати споживання електроенергії, в цілому дбайливо ставитись до навколишнього середовища стало трендом. Бренди, які підтримують такі ініціативи, не залишаються непоміченими. Вдячність суспільства проявляється передусім через лояльність людей. Опитування споживачів готельного продукту показало, що понад 58 % мандрівників обирають лише ті готелі, які допомагають оберігати навколишнє середовище. 

Враховуючи моду на «еко» тренди і зростаючий попит на органічні (екологічні) продукти, можна з упевненістю заявити, що «еко» меню, екологічно сертифікований текстиль і косметичні засоби, що використовуються при наданні послуг, безумовно підвищать рейтинг готелю. А саме, готелі намагаються використовувати екологічно безпечні матеріали в інтер’єрі та обладнанні, практикувати «безвідходні» технології, пропонувати гостям спеціальну білизну «для алергіків», екологічно чисті продукти і напої в ресторані [3]

Присутність компанії в соціальних мережах – невід'ємна частина іміджу кожного готелю, ресторану, салону краси та інших підприємств сфери обслуговування. Близько 60% користувачів соціальної мереж зізналися, що перед відвідуванням вивчають сторінку компанії в соціальних мережах і тільки після цього приймають рішення про відвідування. І якщо Ви раптом подумали, що може краще взагалі не мати сторінку в Facebook або Instagram, щоб не отримати негативний рейтинг – ви помиляєтеся. Відсутність або занедбані сторінки за замовчуванням отримують –1 лояльності гостя до вашого підприємства. Загалом, вибору у вас немає – потрібно бути присутнім в популярних соціальних мережах, бути там активним і мати відмінний рейтинг інакше є всі шанси постійно втрачати частину відвідувачів [4].

Усі процеси управління готелем і клієнтським досвідом мають бути максимально діджиталізовані, це дає змогу не тільки забезпечити комфорт гостям, але і якнайшвидшу окупність проєкту.

Перелік сучасних готельних трендів можна продовжити, проте ми зупинились на головних. Розвиток готельного бізнесу в Україні є досить важливим для формування сучасної індустрії гостинності. Наразі українські готелі переживають складні часи, але після перемоги у війні наша сфера гостинності буде найкращою в світі.

Список використаних джерел:

1. Основні тенденції готельної індустрії. URL: https://iqhotel.ua/wp-content/uploads/2021/11/AG-ua_04_hotel_trends.pdf

2.Блощинська О., Бортнічук О. Вплив персонілізації послуг на світову індустрію гостинності. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/30489/1

3.Стукальська Н. Екологізація готелів України. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/22881/3/NUHT.pdf

4. Діджіталізація ХХІ століття – як впливають digital-технології на підприємства індустрії гостинності. URL: https://expertsolution.com.ua/uk/kak-vlijajut-digital-tehnologii-na- predprijatija-industrii-gostepriimstva



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота