БІЗНЕС ПІД ЧАС ВІЙНИ: МАРКЕТИНГ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

БІЗНЕС ПІД ЧАС ВІЙНИ: МАРКЕТИНГ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ

26.05.2023 18:36

[1. Экономические науки]

Автор: Лаврик Владислава Сергіївна, бакалавр, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»


Початок повномасштабного вторгнення завдав важкого удару українській економіці та бізнесу. Маркетингові інструменти та традиційна політика ведення бізнесу стали не актуальними і втратили свою цінність. [2]

В результаті економічної кризи, проблем з логістикою, знецінення національної валюти переоцінка в деяких категоріях товарів вже відбулася два, три чи навіть більше разів. Тому підвищення додаткової цінності бренду залишається єдиним шляхом утримання споживача.

Щоб утримати своїх споживачів у складні часи, та здобути увагу нових клієнтів, підприємствам потрібно обережно поводитися в інфо просторі та змінити підхід на користь відповідального маркетингу. Зокрема, не варто замовчувати або уникати тему війни, потрібно правильно реагувати на соціально-політичні події та розповідати аудиторії про свої цінності — це необхідність для кожного бренду.[1]

Відмовитися від стратегії замовчування та уникнення суспільних тем, що «не стосуються» бренду.

Не паразитувати на війні та не використовувати інфоприводи, пов’язані з нею, там, де це є зайвим та недоцільним.

Демонструвати прозору та зрозумілу політичну, соціальну, екологічну та культурну позицію і підтверджувати це діями, які несуть користь людям (адже більшість споживачів нададуть перевагу брендам, що опікуються соціальними проблемами, а не суто прибутком).[1]

Виконувати те, що компанія обіцяє у своєму ключовому комунікаційному повідомленні. Утриматись від зайвих обіцянок.

Намагатися робити бренд людянішим та відкритішим — змінити фокус зі споживача на людину. Не демонструвати бажання очікувати прибутку від кожного дотику зі споживачем.

Спростити споживання продукту чи запропонувати новинки, які допоможуть клієнтам оптимально використовувати товар в умовах воєнного стану та невизначеності.

Загалом воєнна комунікація має адаптуватися до поточних умов. Повномасштабна війна змінила життя кожної людини й разом з цим її ставлення до брендів та споживацьку поведінку. При побудові маркетингової стратегії компанії мають зважати на ці зміни й створювати перш за все людяну, щиру та відповідальну комунікацію, в якій на першому місці завжди стоятимуть загальнолюдські цінності.[1]

Література:

1. Маркетинг воєнного часу: як змінилася поведінка споживачів під час війни? Чи потрібний бренд у воєнний час? Як має змінитися підхід до маркетингу? — дослідження Havas Village Ukraine [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://cases.media/article/marketing-voyennogo-chasu-doslidzhennya-havas-village-ukraine

2. Що турбує бізнес в Україні під час війни?- РБК Україна [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.rbc.ua/ukr/news/glavnaya-zadacha-vystoyat-bespokoit-biznes-1655831867.html


_____________________

Науковий керівник: Марченко В.М., доктор економічних наук, професор, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота