ЯК П’ЯТЬ ПОЧУТТІВ ДОПОВНЮЮТЬ МАРКЕТИНГОВУ СТРАТЕГІЮ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ЯК П’ЯТЬ ПОЧУТТІВ ДОПОВНЮЮТЬ МАРКЕТИНГОВУ СТРАТЕГІЮ

26.05.2023 19:07

[1. Экономические науки]

Автор: Ключник Владислава Олегівна, студентка, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна


Маркетинг постійно трансформується, наразі він переходить від характеристик та переваг продукту до клієнтського досвіду. Сучасні клієнти стали дуже вимогливими і, крім задоволення їхніх основних потреб, шукають чогось більшого.

Для того, щоб у клієнтів склалося конкретне враження про бренд, щоб воно чітко сформувалося в їхній свідомості, необхідно застосовувати нейромаркетинг – підхід, сформований на п'яти почуттях. Це основа брендингу та маркетингових стратегій багатьох всесвітньо відомих і успішних брендів.

Основна мета інструменту - м'яко схилити людину купити товар або замовити послугу. Бажаний результат досягається завдяки впливу на підсвідомість. Нейромаркетинг також може залучати споживачів, вибудовуючи асоціації з приємними спогадами та емоціями.

Цей підхід може стати ефективним доповненням до будь-якої маркетингової стратегії. Взагалі існує п'ять основних способів сприйняття людиною світу, саме відштовхуючись від них, можна впливати на імпульси в мозку:

1. Зір

Один із найважливіших методів впливу на людину – через колір. Використання певних кольорів може розставити акценти і створити настрій, який зробить пропозицію більш привабливою. Дослідження показують, що зелений колір заспокоює, синій викликає довіру, а чорний надає статусу.

Світло - ще один спосіб підштовхнути клієнта до покупки. Відіграє роль як інтенсивність, так і температура освітлення. Так тепле світло використовують у пекарнях та булочних для того, щоб створити затишну атмосферу та підкреслити теплі відтінки свіжоспеченого хліба. У рибних чи молочних, навпаки, застосовується холодне світло – за його допомогою продукція виглядає свіжішою.

2. Слух

Дуже часто бренди використовують звуки з метою викликати певні емоції та спонукати до визначеної поведінки. Існує безліч способів, які допоможуть покращити імідж та зробити себе таким, що запам'ятовується, за допомогою звуку.

Наприклад, компанія Visa ретельно продумала звук, який видає платіжна система, під час здійснення транзакцій клієнтом у додатку. Згідно з дослідженнями компанії, цей звук викликає у клієнтів почуття безпеки та символізує швидкість.

3. Нюх

Аромати використовують для створення атмосфери. Вони можуть діяти розслаблюючим або стимулюючим чином, викликати приємні спогади і прямо підштовхувати клієнтів до здійснення покупок.

Так, наприклад, кав'ярні часто встановлюють систему ароматизації, завдяки якій приємний аромат кави відчувається на вулиці, внаслідок чого люди, які проходять повз, мимоволі піддаються силі запаху.

4. Дотик

У нейромаркетингу цей метод включає використання тактильних стимулів для створення позитивних асоціацій з продуктом або брендом. Наприклад, упаковка товару може бути спеціально розроблена з використанням текстур, які викликають у покупця приємні відчуття під час торкання.

Крім цього, можна використовувати приємні тактильні матеріали у навколишньому середовищі. Наприклад, пуф або диван для примірки взуття може бути обтягнутий якісною тканиною.

5. Смак

Деякі магазини роблять власні фірмові цукерки або вибирають певні солодощі. Пригощаючи ними клієнта, можна досягти запам’ятовування смаку та асоціювання з магазином. Цей тип нейромаркетингу зустрічається рідко.

Отже, використання нейромаркетингу є необхідним для успішної реклами та маркетингової стратегії. Ця наука дозволяє отримати об'єктивні дані про реакцію споживачів на рекламу та маркетингові заходи, а також розуміти їхні емоції та поведінку. Знання, отримані за допомогою нейромаркетингу, допомагають маркетологам оптимізувати свої кампанії, створювати привабливий та ефективний контент, а також встановлювати міцний емоційний зв'язок зі споживачами. Ці переваги сприяють збільшенню успішності маркетингових ініціатив та підвищенню конкурентоспроможності брендів. Тому нейромаркетинг є незамінним інструментом для тих, хто бажає зрозуміти та впливати на споживачів у найефективніший спосіб.

Література:

1. Нейромаркетинг: веб-сайт. URL: https://elit-web.ua/blog/nejromarketing (дата звернення: 21.05.2023).

2. Нейромаркетинг у бізнесі й продажах: веб-сайт. URL: https://torgsoft.ua/articles/stati/neuromarketing/ (дата звернення: 21.05.2023).

3. Нейромаркетинг та його застосування в житті: веб-сайт. URL: https://skynum.com/ru/blog/neiromarketing-i-ego-primenenie-v-zhizni (дата звернення: 22.05.2023).

4. Сенсорний маркетинг: веб-сайт. URL: https://midsun-aroma.com/ru/blog/sensornyj-marketing-5-chuvstv (дата звернення: 22.05.2023).

_________________________

Науковий керівник: Мангушев Д.В., кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота