ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КРІ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В СУЧАСНИХ IT КОМПАНІЯХ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КРІ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В СУЧАСНИХ IT КОМПАНІЯХ

28.09.2023 15:47

[1. Экономические науки]

Автор: Мінаков Станіслав Вадимович, магістрант, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця



Сучасні IT компанії стикаються з високими вимогами до інновацій та потребують не лише технічних знань, але й мотивованого персоналу для досягнення успіху. Інформаційні технології значно вплинули на сучасний бізнес та суспільство в цілому. Від так, конкурентоспроможність IT компаній напряму залежить від їх здатності до інновацій та використання передових рішень, як у сфері технологій так і у сфері управління персоналом.


Через такі фактори як, пандемія COVID-19 та війна в Україні, багато компаній були змушені переглянути свої підходи до роботи та управління персоналом. В умовах росту віддалених робочих місць, відсутності електроенергії і нестабільності ринку, важливо мати стратегії, спрямовані на підвищення ефективності роботи та мотивацію працівників.


До того ж, ІТ індустрія продовжує швидко зростати та розвиватися, і це створює потребу в постійному оновленні знань та навичок серед персоналу. Тому стратегії, спрямовані на підвищення мотивації та підтримку інноваційного середовища, стають критичними для досягнення успіху в цій галузі.


В вирішенні питань мотивації, визначенні пріоритетів, оцінці ефективності допомагають Ключові Показники Ефективності (KPI). Вони є конкретними метриками або цілями, які встановлюються організацією або менеджером для оцінки та вимірювання успіху роботи співробітників або команди. Вони використовуються для стимулювання та мотивації співробітників до досягнення бажаних результатів та вирішення стратегічних завдань організації.


Система KPI як інструмент мотивації персоналу допомагає:


1. Поставити чіткі цілі і очікування від проєкту - коли команда розуміють свої KPI, по якій їх досягнення будуть оцінюватись, це дає їм чітке розуміння чого від них очікують;


2. Аналізувати досягнення команди в ході виконання проєкту - система KPI дозволяє аналізувати затримки, відхилення, які можуть виникнути під час роботи над проєктом. Проаналізувавши причини виникнення цих відхилень співробітник зможе усунути їх в майбутніх проєктах і виконати роботу швидше та якісніше;


3. Стимулювати досягнення - впровадження системи KPI дозволить включити систему винагород за досягнення цілей проєкту. Якщо працівники знають, що вони можуть отримати винагороду (матеріальну або нематеріальну) або підвищення заробітної плати за досягнення своїх KPI, це може стати сильним мотиватором для них.


Загалом, система KPI може слугувати вагомим інструментом для підвищення мотивації співробітників підприємства. Для цього також потрібно, щоб KPI були реалістичними, вимірюваними та спрямованими на досягнення стратегічних цілей підприємства, і щоб працівники мали можливість впливати на їхнє виконання.


Отже, система KPI здатна сприяти підвищенню мотивації та продуктивності персоналу, оскільки завдяки ній співробітники бачать, як результати їхньої праці впливають на досягнення цілей компанії, а самі працівники отримують матеріальну або нематеріальну винагороду за досягнення цих цілей. У результаті, це стимулює їх до активної участі у процесі та прагнення до досягнення найкращих результатів.


Список використаної літератури


1. Герцберг, Ф. (2008). One more time: How do you motivate employees? Boston, Mass: Harvard Business Press.


2.  Маслоу, А. (2020). A Theory Of Human Motivation. [S. l.]: Sanage Publishing.


3. Deci, E. L., & Ryan, R. M. (2006). Hedonia, eudaimonia, and well-being: an introduction. Journal of Happiness Studies, 9(1), 1–11. Retrieved from https://doi.org/10.1007/s10902-006-9018-1


4. Алдерфер, К. (1972). Existence, relatedness, and growth: Human needs in organizational settings. New York: Free Press.


5. Васильянова, А. В. (2018). Мотивація як чинник підвищення ефективності праці персоналу [Електронний ресурс]: thesis. Retrieved from http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9811


6. Колот, А. М. (2002). Мотивація персоналу: Підручник. Київ: КНЕУ.


7. Невмержицька, С., & Козир, Т. (2021). МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ В СУЧАСНІЙ КОМПАНІЇ. PROBLEMAS Y PERSPECTIVAS DE LA APLICACIÓN DE LA INVESTIGACIÓN CIENTÍFICA INNOVADORA. Retrieved from https://doi.org/10.36074/logos-11.06.2021.v1.11


8. Щербак, В. Г. (2005). Управління персоналом підприємства: Наук. вид. Харків: ХНЕУ.


9. Кучинський, В. А. (2012). Нематеріальна мотивація персоналу [Електронний ресурс]: thesis. Retrieved from http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27881.


____________________


Науковий керівник: Дибач Інна Леонідівна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця





Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота