ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМ ПРОЦЕСОМ У ГАЛУЗІ М’ЯСНОГО ПТАХІВНИЦТВА - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМ ПРОЦЕСОМ У ГАЛУЗІ М’ЯСНОГО ПТАХІВНИЦТВА

25.06.2018 22:10

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Пірог Станіслав Вікторович, аспірант кафедри економіки підприємства та управління персоналом, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці


Продукція птахівничої галузі займає найвищу частку серед продукції м'ясного напряму на ринку України та продовжує нарощування в обсягах реалізації. Така тенденція забезпечується конюктурою ринку та жорсткою конкурентною боротьбою, в якій переваги отримує той хто використовує передові технології виробництва та реалізації продукції.

В даному періоді лідируючі позиції займає агроходинг «МХП», що перший впровадив продукцію «охолоджене м'ясо птиці» на ринок України.

Попри значну технологічну перевагу пов’язану з закритим циклом виробництва продукції  компанія здійснює ефективну агресивну маркетингову політику[1].

Попри основний напрямок діяльності – виробництво курячого м'яса, підприємство здійснює випуск іншої м'ясної продукції, комбікормів та здійснює соціальні заходи.

На рисунку 1 зображені основні напрямки соціально корпоративної відповідальності птахівничого підприємства. Використання цього інструменту дозволить вплинути на сприйняття споживачами торгової марки компанії, що в свою чергу підвищить лояльність клієнтів та обсяги продажів.

Окрім ведення корпоративної діяльності маркетинговий відділ повинен використовувати і класичні інструменти просування товару, що дасть необхідний результат лише при використанні системного підходу.




Загалом можна прийти до висновку, що для ведення конкурентної боротьби на ринку промислового виробництва м'яса птиці необхідно володіти значними ресурсами, що доступні лише великим компаніям.

Література:

1. Mhp.com.ua [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. – Київ, 2017. – Режим доступу: http:// /www.mhp.com.ua/

2. Latifundist.com [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. – Полтава, 2017. – Режим доступу: http://latifundist.com/

3. Smida.gov.ua [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. – Київ, 2017. – Режим доступу: http:// / smida.gov.ua/

4. Вегнерук Н. П. Стан та перспективи підвищення ефективності виробництва продукції птахівництва / Н. П. Вегнерук, К. М. Васюк. // Інвестиції: практика та досвід. – 2015. – №21. – С. 83–85.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота