ПРО УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ПРО УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ

28.06.2018 10:15

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Архипова Тетяна Василівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана


Національна Рада України з питань телебачення та радіомовлення (Національна рада) – це єдиний конституційний орган центрального управління, який керує публічною галуззю, яка максимально соціалізована, суспільно відкрита та «дірект» впливає на громадську думку. Тому, будь – який циркуляр, будь – який документ, будь - яка постанова, що  має негативну оцінку діяльності галузі зі сторони керуючого галуззю, автоматично викликає шквал критики. 

Тільки  Національна рада має абсолютно некеровану зворотню реакцію галузі. А це означає, що в даній ситуації можливість захисту, контрзахисту потребує корекції та інформаційної підготовки  управління громадським обговоренням кожного циркуляра, кожної постанови, скерованих на викорінення порушень, олігархічних впливів на інформаційне середовище.

Автор виокремлює це як проблему та рекомендує звернути увагу та взяти за основу.

Щодо пропозицій для усунення проблеми, автор пропонує наступне.

Поряд з виданням різних документів та інсталяції їх в суспільство, просування в суспільну свідомість та управління, кровно необхідним стає супроводження кожного документа контрпропагандистськими заходами.  

Саме створення інформаційної підтримки, інформаційного захисту, інформаційного супроводження має стати важливим принципом регулятора. Для цього необхідно в середині самої Національної ради сконструювати свого роду  науково-експертний підрозділ, який має продукувати так зване «предпромо документів» і, можливо, «постпромо супроводження» в період просування їх в галузь.

Крім цього, необхідне створення інституту супроводження, як суспільної організації з недержавною, як варіант, грантовою формою фінансування.

Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення  фактично  підпадає під удар не лише преси, а й соціальний удар усієї галузі, що можна інтерпретувати як  можливість галузевого шантажу.

В той же час, один із  суттєвих ризиків у тому, що сама Національна рада немає власного каналу для захисту та публічного роз’яснення своїх дій.

Тому, вважаю необхідним, в умовах гібридних воєнних дій, інформаційної агресії створення власного окремого каналу огляду всіх ЗМІ, «критичних зауважень» та просування державної інформаційної політики. Це має бути юридично обґрунтована маркетингова оцінка усіх ЗМІ, включаючи електронні. Ця пропозиція, безумовно, потребує доопрацювання, але як ідея заслуговує розвитку.

Як висновок, Національна Рада України з питань телебачення та радіомовлення управляє такою  галуззю, яка фактично чинить на регулятора, до того ж в онлайн режимі, інформаційний тиск на базі корпоративного зговору. 

У зв’язку з цим, вважаю доцільним створити на загальних засадах, за рахунок грантових коштів, спеціальний орган, який розроблятиме на юридичних засадах основу інформаційного контрпропагандистського супроводження документів направлених на управління галуззю.

Література:

1. Дуда А.В. Зв’язки з громадськістю в державному управлінні : опорнконспект лекцій/: Вид-во НАДУ, 2008; [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://lib.academy.gov.ua/cgi-bin/irbis64r_13/cgiirbis_64.exe.

2. Дзяна Г. Налагодження комунікації між владою і суспільством у період проведення реформ / Теорія та практика державного управління. - 2017. - № 2 (57) [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e" book/tpdu/2017"2/doc/1/02.pdf.

3. Запровадження комунікації органів державної влади : зб. мат-лів наук.-практ. конф. / упоряд. А.В. Баровська. – К. : Фенікс, 2016; [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Verstka_ost_ispr-2eea8.pdf.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота