ЗАХОДИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ЗАХОДИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

28.05.2019 10:05

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Ігнатьєва Ірина Борисівна, студентка, Миколаївський міжрегіональний інститут розвитку людини «Університет «Україна»; Зубков Руслан Сергійович, доктор економічних наук, професор кафедри підприємництва управління та адміністрування, Миколаївський міжрегіональний інститут розвитку людини «Університет «Україна»


Результатом дії механізму конкуренції є селекція товаровиробників, ґрунтована на їх конкурентоспроможності, володінні ключовими ресурсами, компетенціями. У зв'язку з цим виникає проблема забезпечення конкурентоспроможності підприємств в нових умовах, які визначають процес глобалізації.

Реалізація процесу управління формуванням конкурентоспроможності підприємства вимагає не лише виявлення та аналізу вимог споживачів до підприємств, а і систематизації чинників формуванням конкурентоспроможності підприємства, розробки алгоритму управління формуванням конкурентоспроможності підприємства, що розкриває послідовність дій ТОВ «Промислова і транспортна безпека». Алгоритм передбачає послідовну розробку і виконання заходів щодо вивчення і пошуку споживачів, формування конкурентоспроможної пропозиції, узгодження взаємних очікувань (рис.1).

Процес управління конкурентоспроможності можна розглядати в двох аспектах. Перший пов'язаний за участю ТОВ «Промислова і транспортна безпека» у функціонуванні ринку товарів і послуг. В даному випадку підприємство, вивчаючи і прогнозуючи споживчий попит, моделює способи його задоволення за допомогою різної товарної пропозиції. Другий аспект торкається діяльності підприємства на інвестиційному ринку, на якому функціонує сукупність підприємств, здатних інвестувати реалізацію інвестиційних пропозицій. Цей ринок - сфера прямої участі підприємства, що управляє своєю інвестиційною привабливістю і інвестора, їх прямих економічних інтересів.




Рис. 1. Алгоритм управління конкурентноспроможністю ТОВ «Промислова і транспортна безпека»

Таким чином тактика процесу управління конкурентоспроможностю підприємства припускає активну поведінку на ринку, адекватне реагування на зміну ситуації, вжиття адекватних заходів у відповідь на дії конкурентів і, що особливо важливо, коригування цілей відповідно до змін запитів і вимог споживачів.

В цілому, головними завданнями в процесі управління конкурентоспроможністю в стосунках зі споживачами являються: забезпечення привабливості підприємства, привабливості товарів і послуг. Разом з іншими заходами по підвищенню конкурентоспроможності цього можна добитися шляхом підвищення міри довіри потенціальних споживачів. Тактичними заходами можуть бути: постійна підтримка інтересів споживачів до підприємства, регулярне забезпечення останніх новою інформацією.

Література:

1. Донець Л. І., Донець А.А. Базові принципи сучасної парадигми управління конкурентоспроможністю підприємства. - Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму. 2012. № 1 (5). Т. 2. 101 – 106 с.

2. Сопільник Л.І, Колодійчук А.В. Теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємств. Науковий вісник НЛТУ. – 2009. - № 19.8. – 183-187 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота