МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

11.12.2019 11:39

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Литвиненко Мілана Олександрівна, студентка, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна


Маркетинг у соціальних мережах(SMM) — це частина маркетингової і комунікаційної стратегії, просування у соціальних мережах компаній або бренду. Вважається, що повідомлення (текстового або візуального), що передаються по соціальним мережам, викликають більше довіри у потенційних споживачів товару або послуги [1].

Просування в соціальних мережах дозволяє впливати на цільову аудиторію, вибирати майданчики, де ця аудиторія більшою мірою представлена, і найбільш підходящі способи комунікації з нею, при цьому в найменшій мірі зачіпаючи незацікавлених в цій рекламі людей. Просування в соціальних мережах не тільки на товари і послуги. Активно використовують дану технологію засоби масової інформації. Вони створюють свої облікові записи в соціальних мережах, розміщують свій контент і тим самим збирають читачів свого продукту.

Інструментами SMM є ведення блогу в соціальних мережах, інформаційні повідомлення в різних спільнотах, спілкування в коментарях, робота з форумами, прихований маркетинг, пряма реклама і вірусний маркетинг, моніторинг позитивного і негативного фону, оптимізація медіапростору.

Стратегії

Активний підхід—Соціальні мережі можуть використовуватися не тільки в якості інструментів зв'язків з громадськістю та прямого маркетингу, але і в якості каналів зв'язку, призначених для дуже специфічної аудиторії з впливовими особами в соціальних мережах і особистостями соціальних мереж, а також в якості ефективних інструментів залучення клієнтів. Технології, що передують соціальним мережам, такі як широкомовне телебачення і газети, також можуть надати рекламодавцям досить точно цільову аудиторію, враховуючи, що реклама, що розміщується під час трансляції спортивних ігор або в спортивній секції газети, скоріше за все буде прочитана любителями спорту. Проте, сайти соціальних мереж можуть більш точно орієнтуватися на спеціалізовані ринки.

Соціальні мережі в багатьох випадках розглядаються як відмінний інструмент, що дозволяє уникнути дорогих досліджень ринку. Вони відомі тим, що вони надають короткий, швидкий і прямий спосіб досягти аудиторії через людину, яка широко відомий. Наприклад, спортсмен, якого підтримує компанія, що займається спортивними товарами, також приносить свою підтримку мільйонам людей, які зацікавлені в тому, що вони роблять або як вони грають, і тепер вони хочуть стати частиною цього спортсмена завдяки своїм схваленням до цих конкретних компаніям. У якийсь момент покупці відвідували магазини, щоб подивитися свою продукцію у знаменитих спортсменів, але тепер ви можете переглянути новітню одяг знаменитостей, таких як Кріштіану Роналду, одним натисканням кнопки. Він рекламує їх вам прямо через свої акаунти в Twitter, Instagram і Facebook.

Пасивний підхід— соціальні мережі можуть стати корисним джерелом ринкової інформації та дізнатися думку клієнтів. Блоги, контент-спільноти та форуми - це платформи, на яких люди діляться своїми відгуками та рекомендаціями щодо брендам, продуктам і послугам. Підприємства можуть використовувати і аналізувати голосу і відгуки клієнтів в соціальних мережах для маркетингових цілей;  в цьому сенсі соціальні мережі є відносно недорогим джерелом інформації про ринок, яку маркетологи і менеджери можуть використовувати для відстеження та реагування на них. Наприклад, Інтернет вибухнув відео і фотографіями iPhone 6 «тест на вигин», який показав, що бажаний телефон можна зігнути руками. Це створило плутанину серед клієнтів, які місяцями чекали запуску останньої версії iPhone. Проте, Apple негайно виступила із заявою, в якому говорилося, що проблема зустрічається вкрай рідко, і що компанія зробила кілька кроків, щоб зробити корпус мобільного пристрою більш сильним і надійним.

Платформи

Соціальні мережі засновані на створенні віртуальних спільнот, які дозволяють споживачам виражати свої потреби, бажання і цінності в Інтернеті. Маркетинг в соціальних мережах потім пов'язує цих споживачів і аудиторію з підприємствами, які мають однакові потреби, бажання і цінності. Через сайти соціальних мереж компанії можуть підтримувати зв'язок з окремими передплатниками [2]. Це особиста взаємодія може прищепити почуття лояльності послідовникам і потенційним клієнтам. Крім того, вибираючи, за ким слідувати на цих сайтах, продукти можуть досягти дуже вузької цільової аудиторії. Сайти соціальних мереж також містять багато інформації про те, які продукти і послуги можуть зацікавити потенційних клієнтів. За допомогою нових технологій семантичного аналізу маркетологи можуть виявляти сигнали про покупку, такі як контент, яким діляться люди, і питання, розміщені в Інтернеті. Розуміння сигналів покупки може допомогти продавцям орієнтуватися на релевантних потенційних клієнтів, а маркетологи проводити мікро-цільові кампанії.

Маркетинг в соціальних мережах включає в себе безліч методів роботи. Найпопулярніші з них - це побудова спільнот бренду (створення представництв компанії в соціальних медіа), робота з блогосферою, репутаційний менеджмент, персональний брендинг і нестандартні інструменти, наприклад:

Instagram заробляє 595 мільйонів доларів на мобільній рекламі щороку, і це число впевнено зростає.

Незважаючи на новини про відхід керівництва компанії, дохід Twitter виріс на 8% в порівнянні з минулим роком.

25% інвестицій в рекламу у ВКонтакте доводиться на публікації з відео.

Більше 50 мільйонів компаній використовують бізнес-сторінки в Facebook.

2 мільйони компаній використовують Facebook для реклами.

За даними Forbes доходи Facebook за першу половину 2017 зросли на 47% до 17,4 мільярдів доларів в порівнянні з тим же періодом минулого року.

93% користувачів Pinterest планують або здійснюють покупки на платформі.

Pinterest привертає 25% трафіку на сайти рітейлерів.

Більше 56% повнолітніх користувачів мережі зареєстровано більше ніж в одній соцмережі.

Згідно Forbes мобільна реклама в Facebook становить 87% від усього рекламного доходу, у другому кварталі 2017 вона принесла компанії 8 мільярдів доларів.

З цього всього можу зробити такий висновок — з року в рік соціальні мережі стають все популярнішими, тому якісне присутність в них необхідно кожному бренду. Тримайте руку на пульсі подій і не забувайте регулярно адаптувати стратегію, керуючись останніми трендами.

Література:

1. Соціальні мережі як ефективний інструмент маркетингу в індустрії зустрічей URL: http://infotour.in.ua/kusina.htm 

2. Slides shareURL: https://www.slideshare.net/nazarcomazur/smm2-47854010

________________ 

Науковий керівник: Лісений Євген Володимирович, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота