СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ

17.02.2020 19:51

[Секция 2. Менеджмент]

Автор: Кашпрук Юлія Анатоліївна, кандидат економічних наук, Вінницький кооперативний інститут; Бабій Тетяна Миколаївна, Вінницький кооперативний інститут


У процесі постійної боротьби за клієнта між банківськими установами головною конкурентною перевагою є банківська послуга належної якості. Відповідно стратегічною метою для банківських установ є підвищення якості. Реалізація даної мети вимагає визначення головних стратегічних завдань управління якістю послуг, які б враховували потреби клієнтів та можливості банку. Щоб вижити в умовах міжнародної конкуренції, банки змушені постійно покращувати свої продукти, удосконалювати свої виробничі та управлінські процеси, шукати нові сфери діяльності. Вихідним елементом процесу управління є визначення глобальної мети (місії) розвитку банку на ринку банківських послуг і виділення загальної стратегії, що сприятиме її досягненню формулювання його загальної стратегії. Стратегічну ціль банку слід розглядати як забезпечення стійкого зростання на банківському ринку за рахунок досягнення конкурентних переваг та максимального задоволення потреб цільових груп клієнтів. Банки повинні здійснювати формування цілей нижчого рів¬ня, що орієнтовані на досягнення їх головної стратегічної мети [1, с. 322]:

1) постійне підвищення кадрового потенціалу як основи конкурентоспроможності банку на глобальному рівні, орієнтованого на: формування клієнтоорієнтованого підходу у працівників (для підвищення лояльності клієнтів до банківської установи), визнання пріоритету навчання персоналу як основи вдосконалення діяльності банку (для впровадження нових банківських послуг та технологій обслуговування клієнтів, орієнтованих на зростання задоволеності клієнтів запропонованим рівнем сервісу), мотивацію всіх менеджерів банку до активних продаж послуг клієнтам;

2) впровадження активної маркетингової підтримки, спрямованої на постійне оновлення та розширення набору банківських послуг (інноваційна компонента продуктової політики банку), освоєння нових регіональних сегментів банківського ринку та активне формування і підтримку конкурентоспроможного бренду банківської установи.

З фінансової точки зору головною стратегічною метою комерційного банку є зростання його вартості. Прибутковість і стійкість банку в значній мірі залежить від обраної ним стратегії на ринку банківських послуг. Управління комерційним банком на основі виробленої ним стратегії є невід’ємним атрибутом банківської діяльності та засобом отримання максимального прибутку, що передбачає досягнення поставлених стратегічних цілей при дотриманні банком фінансової рівноваги та досягненні конкурентних переваг на ринку [2]. Стратегія управління якістю банківських послуг є невід’ємною складовою та основою загальної стратегії банку. 

Підсумовуючи вищевикладене, слід зазначити, що важливим завданням управління якістю банківських послуг є впровадження новітніх інструментів дослідження та автоматизації банківських операцій і технологій, вдосконалення наявних, створення та просування нових банківських послуг, поліпшення якості обслуговування клієнтів. Реалізація зазначених завдань сприятиме задоволенню потреб клієнтів, забезпеченню фінансової стійкості та конкурентоспроможності вітчизняних банків.

Література:

1. Базадзе К.М. Якість послуг і банківського обслуговування в системі управління конкурентоспроможністю банків конкурентоспроможністю банків / К.М. Базадзе // Бізнес-інформ. – 2013. - №5. – С.318-324

2. Власко О.О. Стратегія комерційних банків на ринку банківських послуг / О.О. Власко, Ж.В. Гарбар [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=23220

3. Каплан Р.С. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию / Р. С. Каплан, Д. П. Нортон ; пер. с англ. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : ЗАО «Олимп-Бизнес», 2005. – 320 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота