ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ НЕОЛОГІЗМІВ У СФЕРІ ТУРИЗМУ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ НЕОЛОГІЗМІВ У СФЕРІ ТУРИЗМУ

16.02.2023 20:36

[8. Филологические науки]

Автор: Жулінська Майя Олександрівна, кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов та перекладу ВНУ імені Лесі Українки



Інтерес до подорожей і відпусток демонструє постійне зростання у світі протягом останніх десятиліть, перетворюючи туристичну діяльність на справжню індустрію. Крім набуття унікального досвіду та емоційного зв’язку з культурою та природою, туризм пропонує великі можливості країнам, що розвиваються: створення робочих місць, зміцнення місцевої економіки, збереження природного середовища, культурних цінностей та традицій,  зменшення бідності та нерівності. 

Як результат, можна спостерігати появу нових понять, які характеризують процеси, що відбуваються у туристичній сфері. Відповідно, зростає кількість лексичних одиниць у мові, що належать до туристичної галузі, і необхідність їх номінації.

Метою нашого дослідження є вивчення особливостей виникнення англійських неологізмів у сфері туризму. 

Для досягнення поставленої мети у дослідженні було використано метод суцільної вибірки неологізмів туристичної сфери з Кембридзького словника англійської мови. 

Розглянемо основні тенденції виникнення лексичних інновацій в туристичній галузі.

Особливої популярності у країнах Південної Європи у 2022 році набув туризм, пов’язаний з енергетичною кризою. Це яскраво демонструє нова лексична одиниця thermal tourism – термальний туризм, або подорож до дешевшої країни з теплим кліматом, щоб провести там зимові місяці, аби уникнути холодної погоди та вищих рахунків за опалення. Як бачимо, вже відомий термін thermal tourism, який означає “туристичні подорожі до теплих регіонів, де знаходяться джерела з термальними водами” набув нового значення в сучасних реаліях.

Ще одна лексична група сфери туризму активно поповнюється неологізмами: нові види житла, які запропоновано туристам. Наприклад, poshtel – тип готелю або гуртожитку, який пропонує більш комфортне або розкішне житло, ніж зазвичай. Лексична інновація, яка утворилася шляхом злиття слів posh (розкіш) і hotel, означає новаторські готелі для великої кількості бюджетних мандрівників, які можуть скористатися нижчими витратами та дешевшою орендною платою  за послуги високої якості. Або bubble hotel – бульбашковий готель. Це готель зі сферичними кімнатами, повністю виготовленими зі скла або прозорого пластику. 

Слід виокремити таку лексичну групу як туристичний маркетинг, який набув популярності за останні роки. Наприклад, undertourism – недотуризм або низький туризм, ситуація, коли місто чи інше місце відпочинку не приймає багато або достатньо туристів. У зв’язку з цим стрімко поширюється маркетингова тактика, коли намагаються залучити більше туристів у менш відвідувані напрямки. 

Таким чином, аналіз вибраних лексичних інновацій демонструє, що сфера туризму є джерелом численних неологізмів у сучасній англійській мові, які виникають для позначення нових явищ у цій галузі, уподобань людей і новітніх видів житла.

Література

1. A blog from Cambridge Dictionary. Category: New Words. URL: https://dictionaryblog.cambridge.org/category/new-words/  



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота