ОСОБЛИВОСТІ ЛОГІСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В АВІАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ В УМОВАХ ЗЕД - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ОСОБЛИВОСТІ ЛОГІСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В АВІАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ В УМОВАХ ЗЕД

27.09.2023 12:20

[1. Экономические науки]

Автор: Якимів Віктор Степанович, студент, Льотна академія Національного авіаційного університету


Одним із елементів логістичного обслуговування (і одним із основних напрямів логістики) є транспорт, тобто послуги з перевезення пасажирів та вантажів. Це відбувається між кожним елементом логістичного ланцюга, як зовнішній, так і внутрішній транспорт. Повітряний транспорт в основному пов'язаний з авіакомпаніями, їх регулярними сполученнями і чартерами на курорти теплих країн. 

Розглядаючи логістичне обслуговування в авіаційні галузі в умовах ЗЕД слід виокремити три блоки обслуговування, в яких різний об’єкт обслуговування:

1) Логістичне обслуговування пасажирів. Логістичне обслуговування «містить  пропозицію  та  реальне  обслуговування споживачів загалом і визначено як комплекс логістичних послуг, що пропонуються та надаються споживачам сервісною або іншою організацією з метою максимального задоволення їхніх потреб, найбільш оптимальним з точки зору витрат способом» [1, c.40] Логістичне обслуговування в авіаційній галузі це обслуговування пасажирів та компаній, що перевозять свої вантажі;

2) Логістичне обслуговування літаків. Логістичне обслуговування самих  авіаційних підприємств в процесі їх діяльності, з метою доставки запасних частин, палива тощо.

3) Логістичне обслуговування аеропортів.

Особливості логістичного обслуговування пасажирів: максимальна відповідність вимогам споживачів і характеру споживаних послуг перевезення; нерозривний зв'язок сервісу з маркетингом, його основними принципами і завданнями; гнучкість сервісу, його спрямованість на врахування змінних вимог ринку, споживачів, переліку послуг, що надаються. Значну роль у діяльності будь-якої авіаційної компанії відіграє потік інформації між клієнтом і організацією. Завдяки точній, релевантній, повній та актуальній інформації можна визначити правильний процес логістичного обслуговування клієнтів, його відповідний рівень, а також проаналізувати, оцінити та вдосконалити його з метою оптимізації задоволеності клієнтів авіакомпанії.

Особливості логістичного обслуговування літаків: диверсифіковані сектори (авіакомпанії, технічне обслуговування, ремонт і капітальний ремонт, військові та оборонні, виробники оригінального обладнання, виробники двигунів і оператори вертольотів); розмір (основною відмінністю є розмір компонентів, запасних частин, які можуть включати все крило, частину фюзеляжу або навіть цілі вертольоти); надійність (вибір маршрутів і транспортування може значно вплинути як на виробництво, так і на графік доставки); індивідуальні рішення; розташування; гнучкість та інше. 

Особливості логістичного аеропортів базуються на тому, що логістика аеропортових послуг суттєво відрізняється від логістики промислових послуг, існує повний перетин посад, що вимагають знань і досвіду, як у сфері процесу, так і в управлінській роботі, оскільки категорії послуг, що надаються в аеропорту, дуже різноманітні.

Отже, як частина роботи авіакомпанії, логістичне обслуговування має важливий вимір як на рівні обслуговування пасажирів, так і на рівні обслуговування літаків і аеропортів. Напрямок дій у сфері вдосконалення функціонування авіаційної компанії – координація процесів, прагнення до системних рішень. Організація цілісної логістичної системи може гарантувати інтеграцію процесів і можливість підвищення контролю над компанією. Логістика вносить значний внесок у підвищення якості наданих авіатранспортних послуг. 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Криворучко О. М. Поняття «логістичний сервіс» і «логістичне. обслуговування». Економіка транспортного комплексу. 2019. Вип. 33. С. 31-44

____________________

Науковий керівник: Бондар Юлія Анатоліївна, кандидат економічних наук, доцент, Льотна академія Національного авіаційного університету



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота