Секция 3. Маркетинг - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

Секция 3. Маркетинг

07.12.2018 23:28

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ МОЛОДИХ ФАХІВЦІВ ІЗ МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Волкова Наталія Вікторівна, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри економіки та управління національним господарством, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара; Шибун Марина Олександрівна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

Открыть тезы доклада »

28.12.2018 15:56

ГЕНДЕРНЕ ПИТАННЯ У МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ НАУКОВЦІВ SCIENTIFIC SOCIAL COMMUNITY

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Лавренко Валерія Сергіївна, Дніпровський державний аграрно-економічний університет

Открыть тезы доклада »

07.12.2018 22:56

SWOT-АНАЛІЗ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Чобан Анастасія Олександрівна, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Открыть тезы доклада »

07.12.2018 23:03

СУЧАСНІ МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Серебрянська Олена Андріївна, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Открыть тезы доклада »

28.12.2018 16:34

ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АСПЕКТІВ АСОРТИМЕНТУ НА РИНКУ МОЛОКА ТА МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Марчук Анастасія Олександрівна, аспірант, асистент кафедри «Маркетинг», Таврійський державний агротехнологічний університет

Открыть тезы доклада »

18.12.2018 10:30

МЕРЧАНДАЙЗИНГ КАК СПОСОБ УВЕЛИЧЕНИЯ ПРОДАЖ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Резник Дарина Вадимовна, студентка Харьковского национального университета имени В. Н. Каразина

Открыть тезы доклада »

На данное время принимаются тезисы докладов международной научно-практической интернет-конференции на тему:

Восемьдесят шестые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки

Дата подачи материалов

28 травня 2024

До начала конференции осталось дней 25

Подать заказ

Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календарь


Восемьдесят третые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки
27-02-2024

Восемьдесят четвертые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки
26-03-2024

Восемьдесят пятые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки
25-04-2024

Восемьдесят шестые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки
28-05-2024