СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ

20.12.2023 02:16

[1. Экономические науки]

Автор: Сідакова Вікторія Василівна, студентка 1 курсу ФЕіМ спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», Сумський національний аграрний університет


Підприємництво є особливим видом економічної діяльності, що здійснюється на інноваційній  та ризиковій основі. Інноваційні цілі охоплюють процес відтворення в цілому або окрему частину цього процесу, при цьому вони спрямовані на отримання підприємницького доходу. Розвиток підприємницької діяльності підприємства є послідовним і цілеспрямованим процесом зміни її якості .

Сучасні тенденції та проблеми розвитку підприємницької діяльності підприємства визначають необхідність і можливість поєднання цілей та стратегій при вирішенні існуючих проблем, особливо якщо стоїть завдання збереження та підвищення конкурентоспроможності.

Мета розвитку підприємницької діяльності підприємства – це досягнення такого стану майбутнього реальності, якого підприємство бажає досягти власними зусиллями.

Стратегію розвитку підприємства можна охарактеризувати як довгостроковий гнучкий план дій інноваційного спрямування з відповідним рівнем ризику, який базується на детальному аналізі внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства, залежить від людських чинників та потребує інвестицій для досягнення ефективних результатів, підвищення конкурентоспроможності продукції і підприємства. Стратегія значною мірою впливає на  визначення мети. Так, досягнення деяких конкретних цілей можливо здійснено деякими певними стратегіями, але застосувати ці стратегії підприємству не завжди дозволяє власний потенціал. Якщо потенціал підприємства не дозволяє створити необхідні умови для розвитку підприємницької діяльності, то має бути переглянуто не лише стратегію, а й мету. 

Теоретично кожне підприємство має цілі та стратегії, які регламентують його підприємницьку діяльність. Стратегічно-цільовий комплекс ставить основні напрями пошуку ринкових можливостей для розвитку підприємницької діяльності, підтримує в запланованих рамках витрати, визначає кількість та кваліфікацію персоналу. Доведені до кожного працівника мета розвитку підприємницької діяльності, опрацьована та прийнята на підприємстві стратегія, змушують персонал пристосовувати особисті цілі до спільної мети, особисті стратегії - до загальної стратегії.

На сучасному ринку підприємницька діяльність стає все складнішою і конкурентнішою. Щоб забезпечити успіх своєї фірми, підприємці  повинні застосовувати нові стратегії, які допоможуть їм виходити в лідери на своєму ринку.

 Ось декілька сучасних стратегій підприємницької діяльності:

- стратегія впровадження інновацій. В сучасному світі технології швидко розвиваються, тому підприємці повинні бути готові до впровадження нових інноваційних рішень та технологій (винахід та виробництво нового продукту, впровадження нової технології в процес виробництва);

- стратегія використання переваг розширення глобалізації. У світі, де Інтернет та глобалізація є домінуючими факторами, підприємці повинні розглядати можливості для розширення своєї діяльності за межі своєї країни (пошук нових ринків, відкриття нових філій, встановлення партнерських відносин з іноземними компаніями).

- стратегія цифрового  маркетингу. Передбачає використання переваг цифронізації та використання сучасних методів інтернет-маркетингу для просування своєї фірми і залучення нових клієнтів.

- стратегія управління брендом. Успішна компанія повинна мати сильний бренд, який буде відповідати цінностям і потребам своїх клієнтів. Підприємці повинні розробити стратегію управління брендом, що включатиме позиціонування, споживчі характеристики і комунікації з маркетинговим авторитетом.

- стратегія соціальної відповідальності. Передбачає врахування в основній діяльності соціальні та екологічні фактори, зокрема вплив на природні екосистеми, добробут працівників та стейкхолдерів.

Окреслені стратегії є лише частиною можливих варіантів сучасного розвитку фірми. Кожна компанія повинна аналізувати своє ринкове середовище і розробляти свою власну унікальну стратегію, щоб досягти успіху.

Список використаних джерел:

1.Гончаров Ю.В., Лапчик Ю.Ю. Удосконалення стратегії розвитку підприємства. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. 2014. № 1. С. 193–199. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Vknutd_2014_1_.

2.Бойко І. М. Інноваційний потенціал підприємства: сутність і структура [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://conf.ztu.edu.ua/wpcontent/uploads/2018/12/20.pdf

3.Сутнісна характеристика інноваційної діяльності та інноваційних процесів: Сутність та зміст інноваційної діяльності. Навчально-інформаційний портал НУБіП України. URL: https://elearn.nubip.edu.ua/mod/book/- view.php?id=357306.

4. Олійник Л.В., Кузнєцова А.П. Методологічні засади формування стратегії розвитку підприємства. Економiка i органiзацiя управлiння. 2018. № 3(31). С. 118–126.

______________________

Науковий керівник: Дегтярь Н.В., кандидат економічних наук, ст. викладач, Сумський національний аграрний університет 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота