ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ. ЩО КРАЩЕ: МІЛЬЙОННА АУДИТОРІЯ ЧИ АКТИВНА? - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ. ЩО КРАЩЕ: МІЛЬЙОННА АУДИТОРІЯ ЧИ АКТИВНА?

26.10.2023 12:48

[1. Экономические науки]

Автор: Богачова Ася Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, Київський національний лінгвістичний університет; Олейнікова Катерина Вікторівна, студентка, Київський національний лінгвістичний університет; Проценко Вікторія Станіславівна, студентка, Київський національний лінгвістичний університет; Чинча Аріна Ігорівна, студентка, Київський національний лінгвістичний університет


ORCID: 0009-0004-8487-887X Богачова А.В.

Соціальні мережі та блоги іноді розглядаються як конфліктуючі один з одним. Фактично, вони активно доповнюють ролі один одного в Інтернеті, скорочуючи розрив між людьми, які шукають інформацію, та творцями, які прагнуть до них дістатися. Блогери використовують соціальні мережі, щоб вийти на нові багаті ринки на різних платформах, використовуючи різні методи [1]. Соціальні мережі для ведення блогів - від маркетингу та просування своїх блогів до розміщення контенту безпосередньо на цих платформах з високою відвідуваністю - є цінним інструментом та ресурсом [2].

Ціль дослідження – проаналізувати дані на сторінках блогерів. Дослідити залежність (або її відсутність) між кількістю підписників в Instagram та кількістю переглядів Stories. Підтвердити чи спростувати залежність. Основна гіпотеза: кількість підписників в Instagram не впливає на кількість переглядів Stories. Кількість підписників «не дорівнює» високому активу та високої залученості. 

Для проведення власного дослідження було проаналізовано 25 сторінок блогерів за допомогою соцмереж. Показники, що збиралися для проведення аналізу: кількість підписників кожного блогера; кількість переглядів (залученість).

Маємо наступні результати.




Рис. 1. Структура респондентів (блогерів) за кількістю підписників в Instagram

Таблиця 1. 

Залежність між кількістю підписників та залученістю цільової аудиторії




ВИСНОВКИ

Блогери використовують соціальні мережі для розширення своєї аудиторії та просування свого контенту. Дослідження, яке проводилося, мало на меті визначити, чи існує залежність між кількістю підписників в Instagram та кількістю переглядів Stories. Основна гіпотеза стверджувала, що кількість підписників не впливає на кількість переглядів Stories. Результати цього дослідження можуть вказувати на те, що інтерактивність та залученість аудиторії блогера можуть бути важливішими факторами, ніж просто кількість підписників, що відкриває нові можливості для розвитку інтернет-маркетингу та контент-стратегій.

ЛІТЕРАТУРА

1. Best Social Media Platforms for Bloggers. – URL: https://bloggingguide.com/best-social-media-platforms-for-bloggers/

2. Журнал Forbes Ukraine. – URL: https://forbes.ua/ratings/30-naypopulyarnishikh-inflyuenseriv-ukraini-02112020-409



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота