СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЕМСТВА - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЕМСТВА

02.12.2015 00:28

[Section 2. Management]

Author: Бабій Анжела Вадимівна, магістр Одеського національного економічного університету; Місько Ганна Анатоліївна, кандидат економічних наук, старший викладач, кафедра менеджменту організації та ЗЕД Одеського національного економічного університету


Найважливіша проблема будь-якого підприємства, що працює в сучасних умовах, - це проблема його виживання і забезпечення безупинного  стратегічного розвитку. Ефективне вирішення цієї проблеми полягає у створенні й реалізації конкурентних переваг, що значною мірою можуть бути досягнуті на основі грамотно розробленої й ефективної стратегії розвитку підприємства. Стратегія є об’єктивною засадою для формування відповідей на такі важливі для підприємства питання: в якій галузі або на яких ринках повинне функціонувати підприємство; як розподілити найефективніше обмежені ресурси; як вести конкурентну боротьбу.

На сучасному етапі вагомий внесок щодо розробки теоретико-методологічних засад формування та реалізації стратегій розвитку підприємства внесли праці таких вітчизняних та зарубіжних учених, як Т.Ю. Адаєвої, Р.А. Єршової, І.І. Пічуріна, Ф.Колера, М.Портера, Р.А. Фатхутдінова та ін. Кожен науковець пропонує власне розуміння процесу формування стратегії розвитку, вибору оптимальної стратегічної альтернативи, акцентуючи увагу на тому чи іншому етапі розробки стратегії. Проте на сьогоднішній день не існує єдиного підходу щодо визначення поняття «стратегії розвитку підприємства».

Метою цієї роботи є систематизація поняття «стратегії розвитку підприємства».

Існує безліч визначень  поняття « стратегія розвитку підприємства».

За допомогою табл.1 проведемо систематизацію поняття «стратегії розвитку підприємства».

Таблиця 1

Систематизація поняття «стратегія розвитку підприємства»




Отже, науковці визначаючи стратегію розвитку підприємств роблять акцент на набір правил, напрямок розвитку, спосіб дій, план та орієнтир. Ми притримуємося до точки зору М.Х.Мексона, М. Альберта, Ф.Хедоурі та визначимо стратегію розвитку підприємства, як генеральну програму діяльності підприємства, в основі якої лежить визначення основних довгострокових цілей.

Таким чином, формування стратегії розвитку підприємства спрямоване на отримання прибутку, створення умов для розвитку. Адже в Україні на даний час фіксують політичну нестабільність, недосконалість виробничої та соціальної інфраструктури, недостаннє інформаційне забезпечення, всі ці фактори негативно впливають на стан споживчого ринку, а формування стратегії розвитку підприємства на довгострокову перспективу допомагає покращити становище підприємства. 




Список використаних джерел:

1. Минцберг Г. , Куїнн Дж. Стратегічний процес / пер . з анг . Під ред ..Ю. Каптуревского . - СПб .: Питер, 2001. - 688 с.

2. Ансофф І. Стратегічне управління / Пер. з англ. - М.: Прогрес,1989. - 519 с.

3. Портер М. Стратегія конкуренції /Пер. з англ.. – К.: Основи, 1998.

4. Маркова В. Д., Кузнєцова С. А. Стратегічний менеджмент: Курс лекцій. - М .: ИНФРА-М, 2001. с. 26.

5. Райзберг Б. А., Лозівський Л. Ш., Стародубцева Е. Б. Сучасний економічний словник. - М .: ИНФРА-М, 1996, с. 292.

6. Санто Б. Інновація як засіб економічного розвитку. Пер. з угорської - М .: Прогрес, 1990






Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота