Section 3. Marketing - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

Section 3. Marketing

08.05.2014 21:34

УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАЛОГО БІЗНЕСУ

[Section 3. Marketing]

Author: Введенська Юлія Дмитрівна, студентка, ДВНЗ Українська академія банківської справи Національного банку України

Open topic »

15.05.2014 12:48

ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНДИНГ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

[Section 3. Marketing]

Author: Геращенко Ірина Олександрівна, студентка, Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»

Open topic »

07.05.2014 01:44

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ У ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

[Section 3. Marketing]

Author: Загородня Юлія Сергіївна, студентка Кам'янець-Подільського відділення Київського фінансово-економічного коледжу Національного університету державної податкової служби України

Open topic »

04.04.2014 10:37

СТВОРЕННЯ СИЛЬНИХ БРЕНДІВ

[Section 3. Marketing]

Author: Костик Яна Володимирівна, студентка Україно- Нідерландського факультету економіки та менеджменту Тернопільського національного економічного університету

Open topic »

15.05.2014 12:14

СТРАТЕГІЇ ПРОНИКНЕННЯ ТОВАРУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК

[Section 3. Marketing]

Author: Мяло Еліна Вадимівна, студентка, ДВНЗ Українська академія банківської справи Національного банку України

Open topic »

13.05.2014 23:07

РОЛЬ ФАКТОРІВ МАРКЕТИНГУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ДОВГОСТРОКОВОГО ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ «ПРИВАТБАНКУ»

[Section 3. Marketing]

Author: Платко Віталій Володимирович, студент факультету міжнародних економічних відносин Львівської комерційної академії

Open topic »

14.05.2014 12:21

ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ

[Section 3. Marketing]

Author: Савченко Катерина Ігорівна, студентка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Черданцева Ірина Геннадіївна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Open topic »

08.05.2014 22:04

ОСНОВИ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ, ЯК ОДНОГО ЗІ СПОСОБІВ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ

[Section 3. Marketing]

Author: Сорочак Марія Олегівна, НУ «Львівська політехніка»

Open topic »

08.05.2014 00:37

ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

[Section 3. Marketing]

Author: Черданцева Ірина Геннадіївна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Кондратьєва Ірина Андріївна, студентка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Open topic »

09.05.2014 13:08

ПРОБЛЕМИ НИЗЬКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ТОВАРІВ ТА НАПРЯМКИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ

[Section 3. Marketing]

Author: Чечота Тетяна Олександрівна, студентка, ДВНЗ Українська академія банківської справи Національного банку України

Open topic »

15.05.2014 15:37

ПОЗИЦІОНУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ДІЯЧА

[Section 3. Marketing]

Author: Щербак Анна Сергіївна, студентка факультету банківських технологій Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України»

Open topic »

Report summaries for the international academic and research Internet conference with the topic:

Nineties economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities

Date of conference

23 жовтня 2024

Remaining time to start conference 17

Give topic

Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Calendar


Eighty ninth economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities
24-09-2024

Nineties economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities
23-10-2024