ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО РИНКУ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ АЕРОПОРТІВ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО РИНКУ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ АЕРОПОРТІВ

04.10.2016 16:04

[Section 1. Economy, organization and administration of enterprises, branches and complexes]

Author: Хасан Алі Аль-Абабнех, кандидат технічних наук, аспірант кафедри міжнародної економіки, Національний авіаційний університет


В умовах посилення конкурентної боротьби на рекламних ринках, в тому числі і на ринку транспортної реклами до якої належить реклама в аеропортах, все більше число підприємств звертає пильну увагу на різні методи дослідження ринку з метою мінімізації витрат, пошуку ефективних стратегій, що дозволяють міцно утримувати ринкові позиції і нарощувати обсяги збуту, збереження існуючих споживачів і залучення нових. Ця нова філософія бізнесу змушує переглядати принципи організації роботи підрозділів підприємства і, зокрема, рекламної служби. 

Актуальність проблеми полягає в тому, що в багатьох країнах поки ще тільки формується професійний підхід до планування процесу розробки рекламних кампаній аеропортів. Сьогодні практика планування реклами є найчастіше просто процес хаотичного розміщення рекламних матеріалів в тих ЗМІ, які на суб'єктивний погляд керівника фірми або менеджера з реклами є найбільш популярними.

Реклама - особливий вид комунікаційної діяльності, який має економічну основу і супроводжує людство протягом усієї історії його розвитку.Історично склалося, що тривалий час поняття реклами мало на увазі все, пов'язане з поширенням у суспільстві інформації про товари і послуги з використанням усіх наявних на той момент засобів комунікації. 

Феномен реклами давно став предметом вивчення науковців різних галузей знання. Теоретичні і практичні розробки в області реклами знайшли своє відображення в роботах Г.Картера, А.А.Кошелева, Е.М.Каневского, Б.Д.Семенова, Т.К. Серегиной. Перераховані дослідники розглядають рекламу як економічну категорію. Реклама як один з елементів системи маркетингових комунікацій представлена в роботах Д.Бернета, А. Дейа, Ф. Котлера, І. Крилова, С. Моріарти, Е. Ромата, Ж. Сегелі.

Основні тенденції розвитку ринку реклами в аеропортах можна представити наступними етапами, що притаманні феномену реклами у класичному розумінні:

1. Глобалізація. Сучасний ринок транспортної реклами є складовою частиною глобальної економіки, тому на ньому з одного боку відбуваються ті ж процеси, що і в світовій економіці в цілому, з іншого боку є і свої специфічні явища.

2. Інтеграція. Діяльність транснаціональних і міжнародних авіакомпаній на глобальному ринку зумовила процеси інтеграції, об'єднання його економічних суб'єктів, поглиблення їх взаємодії, розвиток зв'язків між ними. Економічна інтеграція проявила себе, перш за все, в розширенні виробничих і технологічних зв'язків, спільному використанні ресурсів, об'єднанні капіталів, створення сприятливих умов для економічної діяльності, зняття взаємних бар'єрів.

3. Концентрація. Високий рівень конкуренції на сучасному ринку транспортної реклами, а саме рекламних кампаній аеропортів, зумовив процеси концентрації його суб'єктів шляхом злиття і поглинання: рекламодавців в особі виробничих і комерційних підприємств, виконавців в особі рекламних агентств, розповсюджувачів реклами в особі засобів масової інформації.

4. Мережі. Однією з важливих особливостей сучасного ринку реклами в аеропортах став розвиток глобальної мережі рекламних агентств, обумовлений тим, що реклама стала транснаціональною, а рекламні агентства - міжнародними. З розвитком глобалізації та зростанням рівня конкуренції все більш важливою на ринку реклами стає швидка і гнучка адаптація внутрішньої структури і зовнішніх взаємозв'язків агентств до зростання потреб глобальних рекламодавців. З метою поділу ризиків, підвищення ефективності та оптимізації системи регулювання формуються нові форми організації, координації діяльності та міжорганізаційні взаємодії як по вертикалі, так і по горизонталі, які отримали назву «мереж».

5. Диверсифікація. Поняття «диверсифікація» висловлює одну з тенденцій сучасного ринку авіареклами, пов'язану з посиленням активності суб'єктів ринку, в першу чергу рекламних агентств, і вихід їх діяльності за рамки основного бізнесу. Процес диверсифікації обумовлений посиленням конкуренції на ринку і ускладненням рекламної діяльності.

Для сучасного ринку реклами в аеропортах характерний процес консолідації - поглинання великими рекламними агентствами малих і створення холдингів. Це дозволяє рекламним холдингам мінімізувати витрати і забезпечити різнобічний комплекс рекламних послуг для великих рекламодавців, зацікавлених у розширенні ринків збуту своїх товарів або послуг. 




Література:

1. Батра Р. Рекламный менеджмент: Пер. с англ. / Р. Батра, Дж. Майерс, Д. Аакер. – 5-е изд. – М.: Вильямс, 2001. – 780 с. 

2. Васильев Г. А. Основы рекламной деятельности / Г. А. Васильев, В. А. Поляков. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 414 с. 

3. Веселов С. В. (2002) Маркетинг в рекламе: В 3-х ч. Ч 1. Рекламный рынок и его изучение. – М.: Изд-во Междунар. ин-та рекл., 2002. – 316 с. 

4. Веселов С. В. Как построить прогноз развития рекламного рынка // Рекламные технологии. – 2004. – № 3. – С. 8–10.

5. Джефкинс Ф. Реклама: Учеб.пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 543 с. 

6. Егорова-Гантман Е. В. Политическая реклама / Е. В. Егорова-Гантман, К. В. Плешаков. – М.: Центр политического консультирования «Никколо М», 1999. – 240 с. 

7. Картер Г. Эффективная реклама: Путеводитель для малого бизнеса: Пер. с англ. / Под общ.ред. Е. М. Пеньковой. – М.: МТ-Пресс, 2001. – 243 с. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота