ПОРЯДОК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРАЦІВНИКІВ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ СИСТЕМИ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ПОРЯДОК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРАЦІВНИКІВ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ СИСТЕМИ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ

21.11.2017 17:48

[Section 4. Criminal law. Criminal judicial law. Criminalistics. Criminology. Criminal executive law. Court organisation. Law enforcement agencies, public prosecutor’s and public defender’s offices]

Author: Муравенко Карина Володимирівна, студентка 4 курсу Національного університету «Одеська юридична академія»


Дослідження зарубіжного пенітенціарного досвіду є одним з необхідних умов забезпечення наукового підходу до проведених перетворенням пенітенціарної практики на сучасному етапі. Звернення до аналізу даних питань дозволяє не тільки виявити і описати існуючий закордонний досвід в сфері виконання кримінальних покарань, але і використовувати рекомендовані форми та методи роботи із засудженими.Tак служба тюрем Англії та Уельсу входить до системи Міністерства внутрішніх справ поряд із Службою пробації[1].

В Англії та Уельсі працюючих пенітеціарних співробітників налічується понад 30 тисяч. Для співробітників в’язниці характерна така класифікація як: молодші співробітники, старші співробітники, головні співробітники, начальники 5 різних ступенів. Для підготовки працівників пенітенціарної служби у Великобританії спеціальних вузів немає[2]. Майбутні працівники навчаються у звичайних університетах. Але попри це існують курси підвищення рівня кваліфікації для того, щоб працювати у в’язничнім сфері вища освіта не потрібна, однак  при підвищенні на службі  потрібно проходити дані курси. Для всіх співробітників в’язниць, перший тиждень роботи витрачається на отримання знань щодо відділів в’язниці і як вони працюють. Це супроводжується інтенсивним курсом в навчальному коледжі. Початковий курс працівника в’язниці має назву Початковий Рівень Навчання Пенітенціарного Офіцера триває протягом восьми тижнів. Саме цей курс повинен бути спрямований на здобуття необхідних навичок та знань і цінностей, щоб стати відповідальним пенітенціарним офіцером. Початковий рівень навчання розподіляється на стажування в установі та навчання. Дане навчання проходить в Пенітенціарному коледжі Нью-болд Ревель, або в одному з місцевих навчальних центрів. На 1 тижні відбувається ознайомлення: стажист завершує офіційну програму ознайомлення його з установою. Метою на даному етапі є ознайомлення його з установою. Тижні 2, 3 і 4 — пенітенціарний коледж Нью-болд Ревель, або місцевий центр підготовки. Цей період поєднує теоретичне навчання в класі, практичну підготовку і відпрацювання вправ в команді. Студентів оцінюють з усіх предметів для того, щоб визначити прогрес і потреби для їх розвитку, через написання письмового іспиту для оцінювання навчання в кінці цієї фази. На 5 тижні є можливість познайомитися з його колегами і робочим місцем. За підтримки менеджера студент може здійснити огляд іноземної підготовки персоналу пенітенціарної системи. Огляд включає: знайомство з медичним персоналом для обговорення проблем охорони здоров’я, під наглядом, взяти участь в огляді і повному обшуці, під наглядом, взяти участь у обшуці камер, спостерігати за процесом розгляду скарг,блокування та розблокування дверей камер під спостереженням. Тижні 6, 7 і 8 — пенітенціарний коледж Ньюболд Ревель, або місцевий центр підготовки. В цей період об’єднує раніше вивчений матеріал і надає нові навички та знання за допомогою розгляду практичних ситуацій з діяльності установ. Відбувається вивчення теоретичного матеріалу відбувається у поєднанні з відпрацюванням практичних навичок, включаючи застосування спеціальних засобів, після складають іспит. Тиждень 9: стажування проходить пенітенціарних установах країни. Оцінються знання, навички за допомогою ряду методів. Для цього існують письмові іспити[3,72].Після повернення до в’язниці, офіцери проходять додатковий короткий вступний курс. Потім вони перебувають під наглядом більш досвідчених офіцерів до моменту коли вони стануть повноцінними співробітниками в’язниці. Також є вища програма Управління Національної служби де спочатку потрібно пройти повне навчання, щоб стати співробітником в’язниці, а потім пройти навчання до 12 місяців, що навчає повному спектру обов’язків співробітника в’язниці. Це дає можливість стати старшим офіцером, відповідальним за групу співробітників, а потім, стажуватись на оперативного менеджера (керівник середньої ланки). На кожному етапі кандидатам встановлено здачу іспитів. Надаються програми розвитку лідерства та управління без відриву від роботи наставників та спеціальної навчальної програми. Протягом трьох років після приєднання до програми, випускники можуть очолити службу у в’язниці[3, 71–72]. Випробувальний термін для співробітників пенітенціарних установ становить один рік в Англії та Уельсі. Також існує регулярна фізична підготовка — співробітники в’язниці повинні пройти фітнес-тест щороку. 

Важливо зазначити, що досвід Великобританії при підготовці кадрів пенітенціарної служби має великі досягнення і заслуговує дійсно на схвальні відгуки. Так позитивним є те, що йде поєднання практичної діяльності з теоретичною підготовкою персоналу. заслуговує на велику увагу, що існує практика наставництва досвідчених працівників над молодими фахівцями. Також велике значення має фізична підготовка працівників та стимулювання персоналу до навчання через можливість кар’єрного зросту.

Література:

1. Алферов Ю.А. Международный пенитенциарный опыт и его реализация в современных условиях. – Домодедово: РИПК, 1993.

2. Андреященко Р. А. Пенитенциарная система Англии и Уэльса в XVI – XX вв. : Историко-юри- дическое исследование : автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата юридичес- ких наук : специальность 12.00.01 «Теория и исто- рия права и государства ; история учений о праве и государстве» / Р. А. Андреященко ; науч. рук. А. С. Смыкалин. – Екатеринбург, 2006 . – 26 с.

3. Пономаренков С.М., Маруков А.Ф., Геранин В.В. Тюремная система Англии и современ- ное сообщество: Монография. – Рязань: Академия права и управления Минюста России, 2002.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота