ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

23.11.2017 18:21

[Section 3. Marketing]

Author: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетинг, Криворізький економічний інститут Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана»; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка 4 курсу, Криворізький економічний інститут Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана»


Сучасний стан економіки України характеризується певною стабілізацією, проте темпи формування ринкових відносин занадто повільні. Однією із причин цього прийнято вважати недостатньо ефективне використання маркетингового механізму загалом, а також безсистемне застосування маркетингових комунікацій у господарській діяльності промислових підприємств. 

Дослідження питання організації маркетингових комунікацій висвітлено в працях таких закордоних та вітчизняних вчених як Котлер Ф., Крикавський Є.В., Лук’янець Т. І., Майовець Є.Й., Міронова Ю.В.,Окландер М.А. 

Метою дослідження є розробка шляхів вдосконалення організації маркетингових комунікацій на промисловому підприємстві. 

Особливість комунікативної діяльності металургійних підприємств обумовлена характером економічного розвитку промисловості України, специфікою виробництва, збуту, експорту металопродукції. Для ідентифікації вказаної специфіки доцільно розглянути стан металургійної підгалузі як складової промислового комплексу України [1].  

Активізація роботи підприємств металургійної галузі значною мірою залежить від ефективності маркетингових комунікацій: прямого маркетингу, особистих продажів, реклами, PR, стимулювання збуту, сайтів підприємств та створення каналів зворотного зв’язку.

Для вдосконалювання організації системи маркетингових комунікацій промислових підприємств вважаємо за доцільне: здійснити планування діяльності комунікаційної політики; метою визначити формування іміджу компанії; основні зусилля зосередити на цільовій групі компанії; використовувати комунікаційну стратегію; основними елементами системи маркетингових комунікацій використовувати сприяння продажам і рекламу, допоміжними – паблік рілейшнз.

Підвищення якості послуг та ефективність їх надання можуть забезпечуватися шляхом: безперервного аналізу вимог, пропонованих до послуги, і досягнутих успіхів у підвищенні якості або проблем у рішенні цих питань; вживання попереджувальних заходів для виключення незадоволеності клієнтів; оптимізації витрат, пов’язаних із забезпеченням якості [2].  

З метою оптимізації елементів МК (реклама, персональний продаж) матиме сенс вирішення ряду завдань у галузі реклами: визначити рекламну ідею і тему; використовувати закономірності відповідної реакції покупця; визначити способи оцінки ефективності реклами; в області персональних продажів; розробити та впровадити систему торгових представників [3]. Для того, щоб удосконалити  комунікації на промислових підприємствах слід розробити комунікаційну стратегію компанії просування нового виду продукту або послуг, здійснити планування рекламної діяльності компанії. Таким чином, структура комунікаційної програми повинна бути така: основні елементи – реклама й РR-заходи та допоміжні елементи – директ-маркетинг, стимулювання продажів.

Запропоновані заходи дозволяють оптимально використовувати систему маркетингових комунікацій, досягати цілей маркетингу. Адже маркетингові комунікації – один з елементів комплексу маркетингу, що становить сукупність різних видів діяльності з доведення інформації про переваги продукту до потенційних споживачів і стимулювання виникнення в них бажання його купити. У цьому змісті маркетингові комунікації тотожні комплексу просування продукту. 

Література:

1. Лук’янець Т.І. Маpкетингова політика комунікацій :навч. посіб. / Т. І. Лук’янець / Київ. нац. екон. ун-т. – К., 2011. – 377 с. 

2. Окландер М.А.Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: [монографія]  / М.А. Окландер, І.Л. Литовченко, М.І. Ботушан-2011.-105с.

3. Примак Т. О. Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації// Формування ринкової економіки: зб.наук.праць практика. – К.: КНЕУ, 2009.-653с.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота