РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

18.03.2018 13:44

[Section 2. Management]

Author: Гарбарчук Катерина Володимирівна, магістр, Національний технічний університет України «КПІ ім. І. Сікорського»


Сьогодні компанії звертають особливу увагу на політику соціальної відповідальності та відзначають її позитивний вплив на фінансові результати, ефективність роботи, імідж та репутацію. Проте досягнення усіх цих переваг є не можливим без участі працівників на всіх рівнях організаційної структури. Їх повсякденні рішення, створення взаємовідносин з споживачами, клієнтами та постачальниками можуть зумовити, як успіх, так і невдачу прийнятої компанією стратегії корпоративної соціальної відповідальності бізнесу. Звідси, важливою передумовою успішної реалізації стратегії є навчання та підвищення обізнаності працівників щодо підходу компанії до КСВ, цілей та проектів.

Досліджуючи поняття було визначено, що соціальна відповідальність – це добровільна діяльність організації, яка шляхом визначення пріоритету на сталий розвиток та якісної співпраці з персоналом, бере на себе зобов’язання перед суспільством, цим ж підвищуючи свою конкурентоспроможність.

Ефективна робота працівників можлива, тільки тоді, коли вони знають стратегію КСВ, можуть позиціонувати її у широкому бізнесовому, соціальному та екологічному контексті, стратегічні цілі організації та бажають їх досягнення. Автори доповіді "The role of human resource management in CSR" [1] розробили піраміду зацікавленості працівників, показуючи послідовні етапи шляху до повної відданості КСВ. Перший етап - "Я знаю" означає, що працівники знають про існування стратегії КСВ та вона може допомогти досягти цілей компанії. Другий етап - "Я розумію" досягається працівниками, для яких виправдано наявність стратегії КСВ і вони знають, яка їх роль у її реалізації. Третій етап - "я вважаю", співробітники вірять у цінності компанії і переконані в правильності стратегічних припущень. Останній етап - "Я хочу діяти" характерний для співробітників, які натхненні діяти в дусі КСВ. 

Для цілковитої реалізації КСВ використовують різноманітні механізми навчання працівників та підвищення їх обізнаності у питаннях, пов'язаних із КСВ бізнесу. Найчастіше використовуються: організовані заняття, семінари та тренінги, web-інструменти, що включають спеціальні веб-сайти, блоги, форуми, Facebook. Також, сюди можна віднести проведення щорічних заходів, як "День без сміття" або "День без автомобіля" для всіх співробітників компанії. Іншим елементом освіти та підвищення обізнаності працівників є також спільне та урочисте святкування подій, пов'язаних із виконанням завдань, прийнятих у стратегії КСВ, та визнання тих, хто певним чином сприяє їх досягненню. 

У деяких компаніях створюються мережі послів КСВ, а саме "зелені команди" – неформальні групи працівників, які добровільно передають іншим знання, пов'язані зі сталим розвитком. Такі команди працюють, наприклад, в компаніях e-Bay, Intel або Yahoo. Популярність "зелених команд" продовжує зростати як ефективний інструмент для підвищення обізнаності працівників та демонстрації їх зобов'язань перед компанією. Інша тенденція, що динамічно розвивається, полягає у залученні працівників до діяльності зі сталого розвитку поза робочим місцем. Компанії використовують різні стратегії: деякі заохочують співробітників знизити їх негативний вплив на навколишнє середовище і виховувати їх у цьому напрямі, інші діляться знаннями з питань здоров'я і харчування, надихають на спортивні заходи і т.д. Заохочення працівників до зміни поведінки за межами робочого місця сприятимуть їхньому здоров'ю та розвитку, з одного боку, як вираження КСВ, з іншого, як інструмент підвищення обізнаності та реалізації стратегічних цілей КСВ.

Створення, моніторинг, розробка стратегії КСВ та залучення працівників є спільною відповідальністю компанії. Отже, впровадження КСВ забезпечує підвищення екологічної свідомості, інноваційності та лояльності персоналу, адже саме він забезпечує успішну роботу великого механізму компанії.

Література:  

1. The role of human resource management in corporate social responsibility issue brief and roadmap, Coro Strandberg Principal, Strandberg Consulting, 2009.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота