НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ЧАСТИНА ПАРТИЗАНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ЧАСТИНА ПАРТИЗАНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

07.06.2023 22:30

[1. Economic sciences]

Author: Братков Артем Юрійович, магістрант, Університет імені Альфреда Нобеля


У сучасному світі під партизанським маркетингом розуміють заходи, які значно відрізняються від звичайних методів просування товару. Основна його відмінність полягає в тому, що він не потрбує великих грошових вкладень, а головною метою є досягнення відмінних результатів при мінімальних затратах.

Інструменти, які використовуються в партизанському маркетингу, можуть бути у вигляді забавних картинок, смс-розсилок, прес-релізів, постів в соціальних мережах. Втім, витонченість концепції партизанського маркетингу дозволяє виводити нові пропозиції ринку за допомогою творчості та оригінальних підходів. У пам’яті клієнта фіксуються здивування, задоволення та інші приємні почуття, що виникають під час ознайомлення з новинкою [1].

Тотожній ефект покладено в основу нейромаркетингу, адже він дозволяє краще зрозуміти споживача і його реакцію на маркетингові тригери шляхом прямого вимірювання процесів в мозку і підвищувати ефективність методів маркетингу, вивчаючи реакцію мозку людини.

У нейромаркетингу використовується велика кількість методів, що дозволяють виявити ставлення людини до товару – підсвідоме ставлення до продукції, дизайну, реклами, бренду тощо. Зазвичай аналізуються зовнішні маркери поведінки людини. Наприклад, міміка, жести, фізіологічні реакції:

- спостереження за серцево-судинною системою – вимірювання частоти серцевих скорочень, тиску і тонусу судин;

- вимірювання електричного опору шкіри для виявлення підвищеного потовиділення;

- реєстрація скорочення м’язів обличчя;

- айтрекінг – визначає напрямок погляду, розмір зіниці та тривалість затримки погляду, ступінь концентрації людини на об'єкті й зміну його емоційного стану;

- ЕЕГ – метод, що дозволяє реєструвати ритми мозкової активності, що змінюються в залежності від емоційного й фізіологічного стану людини;

- вивчення за допомогою МРТ глибинних мозкових структур, які відповідають за емоційні прояви [2].

Тобто і партизанський маркетинг, і нейромаркетинг направленні на вивчення емоцій споживача, що дуже їх поєднує. Завдяки тому, що методи нейромакетингу дозволяють вивчити поведінку споживача та його реакцію на який завгодно товар, його дуже логічно можна застосувати в партизаньскому маркетингу. Наприклад, як це зробила компанія McDonalds намалювавши упаковку з під картоплі на зебрі: коли потенційний споживач буде проходити через неї, то на підсвідомості він буде бажати їсти саме її. Також дуже гарний  приклад застосування цього виду маркетингу є відео, де кухар співає та танцює на кухні, поки готує страву. Вірусний ролик – це один з найкращих інстументів поєднання партизанського і нейромаркетингу маркетингу в соцмережах.

Отже, поєднання нейромаркетингу і партизанського маркетингу дуже доцільно використовувати для привернення уваги цільової аудиторії за допомогою емоційної складової і з використанням мінімального кількості ресурсів. 

Список використаних джерел:

1. Партизанский маркетинг — примеры. URL: https://www.plerdy.com/ru/blog/guerrilla-marketing-examples/

2. Нейромаркетинг у бізнесі й продажах. URL: https://torgsoft.ua/articles/stati/neuromarketing/

_____________________


Науковий керівник: Шевченко Валентина Миколаївна, кандидат наук з державного управління, доцент, Університет імені Альфреда Нобеля




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота