ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ФІТНЕС АЕРОБІКИ В СИСТЕМІ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ УНІВЕРСИТЕТУ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ФІТНЕС АЕРОБІКИ В СИСТЕМІ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ УНІВЕРСИТЕТУ

25.10.2023 16:44

[16. Physical education and sports]

Author: Мащенко Оксана Миколаївна, старший викладач, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова



Фізичне виховання студентів у вищих навчальних закладах є невід’ємною частиною освіти, елементом гуманітарного виховання, умовою оптимізації фізичного та психічного стану, фізичного розвитку особистості, підготовки до умов життєдіяльності [1].

Протягом останніх років проведено чимало досліджень, присвячених розвитку рухових здібностей саме дівчат-студенток. В освітній процес впроваджено різноманітні засоби й педагогічні методи впливу на фізичну підготовленість студенток. Результати досліджень вказують на одноманітність навчального матеріалу, недостатню ефективність застосування чинних методик і форм проведення занять. Тому перспективним кроком у вирішенні цієї проблеми є використання у процесі фізичного виховання студентів популярних видів рухової активності, залучення студентів до поза аудиторних занять, які можна проводити в різноманітних організаційних формах, наприклад аеробіка [2].

А. Харченко  вивчала вплив занять оздоровчим фітнесом на розвиток якостей особистості студентів. У ході її досліджень було встановлено, що рухова активність, яка лежить в основі занять оздоровчим фітнесом  сприяє:

– розвитку спостережливості

– розвитку здібностей до орієнтації

– розвитку мислення

Аеробіка впливає на всі системи організму людини і заняття , із погляду здоров’я та фізичної підготовленості, мають позитивний вплив на стан здоров’я [2].

Аналіз занять аеробіки дозволив умовно поділитиїх на дві групи, кожна з яких дає можливість враховувати інтереси та мотивацію до занять фізичними вправами студенток, а також вирішувати оздоровчу спрямованість таких занять: перша рекреаційно-танцювального напрямку (чер-данс), що служить для підвищення емоційного характеру занять; друга – оздоровчого напрямку, що направлена на формування статури і покращення рівня їх фізичних здібностей (скіпінг).

Аеробіка є однією із найбільш розповсюджених форм поза аудиторних занять серед студенток. Це пояснюється доступністю засобів, відсутністю необхідності використовувати дороге обладнання, а також високою емоційністю занять і можливістю урізноманітнення комплексів тренувань. Результати досліджень, проведених до і після занять аеробікою, свідчать про покращення самопочуття, настрій, зняття відчуття психічної напруженості, тривоги, депресії.

Список використаних джерел

1. Білоус Т. Л. Оптимальний розвиток фізичної підготовленості студентів в процесі занять з фізичного виховання / Т. Л. Білоус // Теорія та методика фізичного виховання, 2008. – № 2.– С. 15–17.

2. Синиця С. В. Використання занять оздоровчою аеробікою в професійно прикладній підготовці студенток педагогічних вищих навчальних закладів : автореф. дис. … канд. наук фіз. вих. : 24.00.02 / Сергій Васильович Синиця. – Харків, 2014. – 22 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота