ОБҐРУНТУВАННЯ МАТРИЦІ АДАПТАЦІЇ ОЦІНКИ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ» ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ДО ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ОБҐРУНТУВАННЯ МАТРИЦІ АДАПТАЦІЇ ОЦІНКИ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ» ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ДО ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ

12.06.2014 01:05

[Section 1. Economy, organization and administration of enterprises, branches and complexes]

Author: Носова Тетяна Ігорівна, аспірантка Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського


Розвиток світової думки свідчить, що інтелектуальний потенціал є одним з основних інструментів адаптації торговельних підприємств до мінливих умов розвитку економіки в країні, хоча в момент настання кризи керівники підприємств ігнорують «інтелектуальні» інтереси свого підприємства, а тому становляться уразливими, коли виникає зовнішня загроза його розвитку.

Дійсно, просте запозичення положень, висновків та рекомендацій класичної системи управління яка призначена для розвинутих країн [1] щодо адаптації методики оцінки «інтелектуальної привабливості» інтересів процесу управління інтелектуальним потенціалом є недостатніми для розвитку вітчизняної торгівлі. Набагато легше робити вид, що інструменти оцінки та умови розвитку такі ж самі, а ніж намагатись знайти свої, найбільш привабливі до місцевого ринку. Для того, щоб підтвердити нашу точку зору, розроблено матрицю адаптації оцінки «інтелектуальної привабливості» інтересів суб’єктів управління інтелектуальним потенціалом (рис.1), де по осі Х відкладено – «напрям адаптації» оцінки, а по осі У – «лаг чутливості до дійсності».

Рис.1 надає можливість зробити висновок, що сприйняття дійсності керівниками торговельних підприємств та їх інтересів такими, як у розвинутих країнах призведе до байдужості інтересів «інтелектуальних ресурсів» (працівників – генераторів інтелектуального потенціалу торговельного підприємства), що в свою чергу знизить рівень управління як інтелектуальним, так і сукупним потенціалом підприємства та навпаки, повна орієнтація на налагодження взаємозв’язку всередині свого «інтелектуального» простору без врахування інтересів зовнішнього оточення підприємства та західних умов розвитку, підвищить «інтелектуальну» складову торговельного підприємства, оскільки інтелектуальний потенціал – це єдина складова, яка «народжується», а не запозичується керівництвом.




Рис.1 – Матриця адаптації оцінки «інтелектуальної привабливості» інтересів суб’єктів управління інтелектуальним потенціалом до вітчизняного ринку [розроблена автором на основі робот 1,2,3]

Зазначимо, якщо менеджмент підприємства за власний кошт підвищив рівень управління інтелектуальними ресурсами, в частості працівниками, і їх інтереси не співпали, то на підприємстві виникне дисбаланс,оскільки менеджмент створив конкурентну «силу», що призведе до втрати його інтелектуального потенціалу. Тому, розробка методики оцінки «інтелектуальної привабливості» інтересів суб’єктів управління інтелектуальним потенціалом є актуальною темою в рамках дисертаційного дослідження.




Література

1. Штезель А.Ю. Проблематика восприимчивости и адаптации банковского маркетинга к потребностям современной российской экономики [Электронный ресрс] / А.Ю.Штезель. – Режим доступа: http://journal.kfrgteu.ru/files/1/2012_7_7.pdf. – Название с экрана.

2. Коркина Т.А. Управление инвестициями в человеческий капитал угледобывающих предприятий: автореферат дис…док-ра экон. наук / Т.А. Коркина. / Челябинск: Издательский центр ЮУрГУ, 2012. - С.55.

3. Гительман Л.Д. Условия совершенствования и саморазвития [Электронный ресурс] / Л.Д. Гительман. Режим доступа: http://www.elitarium.ru/2008/06/28/uslovija_samorazvitija.html. Название с экрана.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота