СЕНСОРНИЙ МАРКЕТИНГ АБО МАРКЕТИНГ ВІДЧУТТІВ, ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

СЕНСОРНИЙ МАРКЕТИНГ АБО МАРКЕТИНГ ВІДЧУТТІВ, ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ

30.11.2014 17:44

[Section 3. Marketing]

Author: Полянська Катерина Владиславівна, студентка, ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України»


Інноваційний маркетинг для країн з перехідною економікою є нововведенням. Спочатку «інноваційний маркетинг» застосовували, як термін для опису процесу виведення на ринок розробок науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, потім стали застосовувати це поняття ширше: як принципи виведення на ринок нових продуктів.

Основна мета стратегічного інноваційного маркетингу полягає в розробці стратегії проникнення нововведення на ринок. Тому в основу стратегічних маркетингових досліджень закладається аналіз кон'юнктури ринку з подальшою розробкою сегментів ринку, організацією і формуванням попиту, моделюванням поведінки покупця, але будь-яка цілеспрямована діяльність може піддаватися ризику на будь-якому етапі впровадження інновацій. У свою чергу, відомі бренди використовують інновації, які змушують клієнта на підсвідомому рівні запам'ятовувати виробника, таким є сенсорний маркетинг, тобто – нейромаркетинг, коли більш прості способи перестають діяти на споживача. Три головних різновиди сенсорного маркетингу – візуальний, звуковий і арома – починають все активніше впроваджувати в ритейлі [1].

Ми сприймаємо світ через органи чуття: за даними Scent Australia 75% емоцій виникають завдяки запахам. Тому, сенсорний маркетинг стає складовою успішних продажів.

Емоційне сприйняття колірних поєднань викликають різні відчуття, де встановлюється послідовність найбільш ефективних поєднань кольору фону та шрифту відносно психології реклами та семантики кольору.

Звукосемантика в свою чергу, викликає стійку асоціацію між певними звуками і їх значеннями. Вони не усвідомлені споживачами, але це підвищує комунікативну ефективність брендів і рекламних витрат.

Бути почутим – це мінімальне, але важливе завдання аудіо форм реклами, без його вирішення не можливо приблизитися до кінцевої мети – здійснення покупки споживачами. Важливо інтенсивно фіксувати увагу споживача на об'єкті реклами, а також націленість на формування позитивних емоцій споживача і співвідношення можливих візуальних асоціацій з якостями і властивостями рекламованих об'єктів.

Аромамаркетинг – найважливіша складова сенсорного маркетингу. Приємний аромат спонукає до імпульсивних покупок. Аромабрендинг дозволяє виділитися серед конкурентів, підкреслити стиль, імідж і статус бренду компанії [2]. 

В умовах сучасної економіки, виробники змушені шукати нові підходи та методи впливу на вибір і переваги споживачів. Інноваційні підходи маркетингу дозволяють обійти людський раціоналізм і звернутися прямо до підсвідомості. До таких методів належать «сенсорний маркетинг» і «емпіричний маркетинг». Вони спираються на результати досліджень нейромаркетингу.

Використовуючи знання нейробіології і нейромаркетингу  про процеси сприйняття, обробки інформації, в психологічних основах прийняття рішень про покупку споживачів, маркетологи більш ефективно сприяють просуванню товарів на ринку. 




Література:

1 . Шмітт Б. Емпіричний маркетинг: Як змусити клієнта відчувати, думати , діяти, а також співвідносити себе з вашою компанією [Текст] / Б. Шмітт ;пров. з англ. К. Ткаченко. - М .: Фаир -Пресс , 2001. - 400 с.

2. А.В. Ульяновський. Маркетингові комунікації: 28 інструментів міленіуму [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/strategy/sensory_marketing.htm



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота