МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ

31.05.2018 12:51

[Section 2. Management]

Author: Фоміченко Інна Петрівна, кандидат економічних наук, доцент, Донбаська Державна машинобудівна академія; Григор’єва Вероніка Олександрівна , магістрант кафедри менеджменту, Донбаська Державна машинобудівна академія; Баркова Світлана Олександрівна, асистент кафедри менеджменту Донбаська Державна машинобудівна академія


Економічна криза в Україні жадає від підприємств переоцінки своєї діяльності в довгостроковій перспективі. Слово «криза» у китайській мові складається з двох ієрогліфів: один означає «небезпека», інший - «сприятлива нагода» [1].

Під час економічної кризи реальні доходи споживачів знижуються, і, як наслідок, змінюються їхні потреби. Аналіз багатьох компаній, що працюють у Донецькому регіоні , показав, що ті, що почали швидкі й адекватні даної ситуації дії, змогли втриматися і навіть зміцнити своє становище за рахунок інших фірм, що пішли з ринку.

З початком кризи попит на споживчі товари скоротився в 2-3 рази, що привело до мультиплікативного скорочення рекламного ринку і інших сфер, що обслуговують ринок збуту (страхування, перевезення і т.д.).

Період кризи став могутнім поштовхом для переоцінки стратегічних дій українських компаній. Найбільш розповсюдженими рішеннями в області маркетинг-менеджменту стали: 

1. Перебудова роботи відділів збуту.

2. Зміна товарного асортименту убік більш дешевих вітчизняних товарів.

3. Переорієнтація на експорт, або інші сегменти споживача внутрішнього ринку.

4. Змінити підходи до ціноутворення убік ринкових методів призначення відпускної ціни.

5. Відмовлення від дорогої реклами.

6 " Аutsоrсіng" (продаж або здача в оренду надлишкових ресурсів).

Перебудова системи збуту відбувається шляхом формування більш коротких, але широких каналів, унаслідок того, що деякі реселлери пішли з ринку й у дистрібьюції утворилися технологічні розриви [1].

Стратегія збуту переорієнтується на інтенсивний збут з активним пошуком нових споживачів і більш якісним їхнім обслуговуванням. У цьому плані скорочення ресурсів підприємства не повинне стосуватися скорочення збуту, а скоріше навпаки. Зменшуючи витрати, деякі компанії перетворюють центри витрат у центри прибутку. Наприклад, технічний відділ, що обслуговує внутрішні потреби фірми, може бути переорієнтований на пошук і обслуговування зовнішніх клієнтів.

У зв'язку з обсягом продажів, що скоротився, важлива робота з кожним потенційним клієнтом. Зростає роль застосування прямих методів стимулювання, як кінцевого споживача, так і посередників. Комунікативний доступ до клієнта повинний здійснюватися за рахунок недорогих рекламних засобів.

Фінансова задача підприємства в умовах кризи полягає в тому, щоб падіння обсягів продажів відбувалося не швидше темпів падіння місткості ринку. У цьому випадку фірма, навіть знаходячись у недостатньо гарному фінансовому становищі, буде розширювати свою ринкову частку. У довгостроковій перспективі це принесе свої плоди, і вона зможе мати сильні конкурентні позиції в перспективних сегментах.

Література

1. http://www.dmdays.com.ua/biblioteka/972.html

2. Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки/ І.П. Фоміченко, Е.В. Мироненко, С.О. Баркова та ін. [монографія/ за ред. С.В. Ковальчук]. – Хмельницкий: ТОВ «Поліграфіст - 2», 2011. – 322 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота