ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ

27.09.2018 22:57

[Section 5. Administrative law. Administrative judicial law. Customs and tax law. Municipal law]

Author: Оверко Максим Вікторович, магістр Київського кооперативного інституту бізнесу і права


Україна на сьогодні перебуває в стані проведення ряду реформ, які в результаті їх ефективного проведення нададуть їй можливість впевнено крокувати до Євросоюзу. Одним із стратегічних завдань є проведення ефективної адміністративної реформи. Проблеми становлення якісної та ефективно функціонуючої системи органів виконавчої влади є важливим і першочерговим завданням стратегічного курсу України.

У межах своєї компетенції вищі органи виконавчої влади організують реалізацію внутрішньої і зовнішньої політики Української держави; здійснюють керівництво і регулюють соціально-економічну сферу; забезпечують єдність системи виконавчої влади; спрямовують і контролюють діяльність підлеглих органів виконавчої влади; здійснюють управління власністю незалежно від її форм; розробляють і реалізують загальнодержавні програми.

Проаналізувавши сучасний стан проведення адміністративної реформи, можна сказати про наявні проблеми та необхідність суттєвого реформування органів виконавчої влади в Україні. Хоча на сьогодні і є певні позитивні результати проведення реформи органів виконавчої влади, але вони не надають змоги говорити про якісні та ефективні результати щодо функціонуванні системи державного управління, більш повного забезпечення потреб громадян, значного підвищення їх життєвого рівня. 

Проблемами, що перешкоджають досягненню позитивного результату, є: недостатнє правове забезпечення, законодавча невизначеність щодо відповідальності органів державної влади та їх посадових осіб, відсутність механізму взаємодії та колективної роботи, відсутність ефективних управлінських інноваційних технологій, недостатнє фінансове забезпечення, слабка інформованість населення. 

Реформа органів державного управління повинна створити систему центральних органів виконавчої влади як міцний керований механізм із чітким розподілом повноважень та відповідальності, переліком державних функцій, кількістю державних службовців, що зорієнтований на задоволення потреб суспільства. 

Особливістю проведення вітчизняних реформ є дефіцит кваліфікованих спеціалістів. Тому необхідно створити потужний кадровий потенціал, який здатен професійно вирішувати проблеми сьогодення не за рахунок кількісного їх збільшення, а за рахунок якості підготовки професіоналів.

Саме такий підхід має застосовуватися під час проведення реформ. 

Література:

1. Указ Президента України «Про заходи щодо впровадження Концепції  адміністративної реформи в Україні» від  22.07.1998 р. № 810/98. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/810/98.

2. Розпорядження Кабінету Міністрів України  «Про схвалення Концепції оптимізації системи центральних органів виконавчої влади» від 27 грудня 2017 р. № 1013-р.

3. Адміністративне право України : навчальний посібник / М. М. Бурбика, А. В. Солонар, К. Д. Янішевська - Суми: видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2015. – 358 с.


_________________


Науковий керівник: Омельчук Василь Андрійович, доктор юридичних наук, професор Київського кооперативного інституту бізнесу і права





Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота