ДОГОВІРНЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНИХ ВІДНОСИН - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ДОГОВІРНЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНИХ ВІДНОСИН

22.12.2020 19:09

[Section 3. Civil and family law. Civil judicial law. Commercial law. Housing right. Obligation law. International private law. Labour law and public guarantee law]

Author: Скрипченко Дмитро Олександрович, студент ІV курсу Таращанського державного технічного та економіко-правового коледжу


Реклама сьогодні являє собою явище соціально-економічне, комплексне, яке охоплю окремі сфери людської діяльності – творчість, бізнес, науку, політику. Останнім часом, коли зростає насиченість ринку товарами й послугами, коли маркетингова діяльність підприємств, спрямована на просування їх продукції, стає все агресивнішою, особливо важливого значення набуває державне управління зазначеними процесами. Держава не може перебувати осторонь складних процесів, які відбуваються у сфері рекламної діяльності, як і в суспільстві в цілому. Рекламна діяльність, що проводиться без чітко відпрацьованих механізмів регулювання рекламного ринку та належного нормативно-правового забезпечення, перетворюється на небезпечний інструмент поширення дезінформації та пропаганди серед населення, значно  перенасичує інформаційний простір і призводить до безлічі інших несприятливих політичних, економічних, соціальних та етичних наслідків. Ось чому питання організації належного державно-правового регулювання рекламної діяльності в Україні є особливо актуальним. Найчастіше відносини маж рекламодавцем, рекламовиробником та розповсюджувачем реклами ґрунтуються на цивільно-правовому договорі, використовуючи такі переваги договірного регулювання, як гнучкість у встановленні істотних та додаткових умов, відсутність суттєвих обмежень в предметі договору, можливість найоптимальнішого врахування інтересів сторін, послідовне дотримання принципу диспозитивності сторін.

Всі договори в рекламній діяльності можна розділити на дві групи: до першої належать договори, що регулюють виключно рекламні питання, а до другої – договори, де умови про рекламу поєднуються із основними умовами, що визначають тип даного договору. Умови про рекламу мають у таких договорах факультативний характер і суттєво різняться в кожному окремому випадку, і безумовно перетворюють такий договір на змішаний у сенсі ч.2 ст.628 ЦК. Сторонами такого договору виступають рекламодавець, з одного боку, і рекламіст (виробник або розповсюджувач реклами), з іншого. Оскільки рекламісти виконують для своїх клієнтів різноманітні види завдань, починаючи від підготовчих і закінчуючи завершальним контролем за рекламою. Результатом виконання договору є: «наслідок діяльності надавача послуги, невіддільний від самої діяльності». Послуги, які виконує рекламіст, мають комплексний характер, і не можуть бути визначені як матеріальні або нематеріальні.

Отже, можна зазначити, що рекламний договір – це договір, згідно якого одна сторона ( рекламіст (розповсюджувач)) зобов’язується за завданням та за рахунок другої сторони ( рекламодавця) виготовити, розмістити чи розповсюдити рекламу, а рекламодавець зобов’язаний прийняти виконане та сплатити грошові кошти. Дане визначення дозволяє виділити основні особливості даного виду договору, а саме: казуальний, консенсуальний, двосторонній, оплатний, змішаний (містить елементи підрядних договорів) та об’єднує два самостійних договори: на створення реклами та про надання особливого виду рекламних послуг з розміщення чи розповсюдження реклами.

Література:

1. Марченко О. В. Становлення та розвиток реклами на території України: історико-правові аспекти // Митна справа. - 2015. - № 1(2.1). - С. 61-66 

2. Романчук К.В. Правове регулювання рекламної діяльності: зарубіжний досвід та національні перспективи// Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. – 2013. - №9. – С. 311-319

________________

Науковий керівник: Голобородько Наталія Володимирівна, викладач юридичних дисциплін І категорії, Таращанського державного технічного та економіко-правового коледжу



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота