Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

08.05.2014 21:34

УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАЛОГО БІЗНЕСУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Введенська Юлія Дмитрівна, студентка, ДВНЗ Українська академія банківської справи Національного банку України

Відкрити тези доповіді »

15.05.2014 12:48

ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНДИНГ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Геращенко Ірина Олександрівна, студентка, Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»

Відкрити тези доповіді »

07.05.2014 01:44

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ У ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Загородня Юлія Сергіївна, студентка Кам'янець-Подільського відділення Київського фінансово-економічного коледжу Національного університету державної податкової служби України

Відкрити тези доповіді »

04.04.2014 10:37

СТВОРЕННЯ СИЛЬНИХ БРЕНДІВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Костик Яна Володимирівна, студентка Україно- Нідерландського факультету економіки та менеджменту Тернопільського національного економічного університету

Відкрити тези доповіді »

15.05.2014 12:14

СТРАТЕГІЇ ПРОНИКНЕННЯ ТОВАРУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Мяло Еліна Вадимівна, студентка, ДВНЗ Українська академія банківської справи Національного банку України

Відкрити тези доповіді »

13.05.2014 23:07

РОЛЬ ФАКТОРІВ МАРКЕТИНГУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ДОВГОСТРОКОВОГО ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ «ПРИВАТБАНКУ»

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Платко Віталій Володимирович, студент факультету міжнародних економічних відносин Львівської комерційної академії

Відкрити тези доповіді »

14.05.2014 12:21

ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Савченко Катерина Ігорівна, студентка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Черданцева Ірина Геннадіївна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Відкрити тези доповіді »

08.05.2014 22:04

ОСНОВИ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ, ЯК ОДНОГО ЗІ СПОСОБІВ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Сорочак Марія Олегівна, НУ «Львівська політехніка»

Відкрити тези доповіді »

08.05.2014 00:37

ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Черданцева Ірина Геннадіївна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Кондратьєва Ірина Андріївна, студентка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Відкрити тези доповіді »

09.05.2014 13:08

ПРОБЛЕМИ НИЗЬКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ТОВАРІВ ТА НАПРЯМКИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Чечота Тетяна Олександрівна, студентка, ДВНЗ Українська академія банківської справи Національного банку України

Відкрити тези доповіді »

15.05.2014 15:37

ПОЗИЦІОНУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ДІЯЧА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Щербак Анна Сергіївна, студентка факультету банківських технологій Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України»

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Тридцять п'яті економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

21 березня 2019

До початку конференції залишилось днів 0

Подати заявку

Конференції

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


Тридцять четверті економіко-правові дискусії
21-02-2019

Тридцять п'яті економіко-правові дискусії
21-03-2019