Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

08.05.2014 21:34

УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАЛОГО БІЗНЕСУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Введенська Юлія Дмитрівна, студентка, ДВНЗ Українська академія банківської справи Національного банку України

Відкрити тези доповіді »

15.05.2014 12:48

ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНДИНГ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Геращенко Ірина Олександрівна, студентка, Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»

Відкрити тези доповіді »

07.05.2014 01:44

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ У ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Загородня Юлія Сергіївна, студентка Кам'янець-Подільського відділення Київського фінансово-економічного коледжу Національного університету державної податкової служби України

Відкрити тези доповіді »

04.04.2014 10:37

СТВОРЕННЯ СИЛЬНИХ БРЕНДІВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Костик Яна Володимирівна, студентка Україно- Нідерландського факультету економіки та менеджменту Тернопільського національного економічного університету

Відкрити тези доповіді »

15.05.2014 12:14

СТРАТЕГІЇ ПРОНИКНЕННЯ ТОВАРУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Мяло Еліна Вадимівна, студентка, ДВНЗ Українська академія банківської справи Національного банку України

Відкрити тези доповіді »

13.05.2014 23:07

РОЛЬ ФАКТОРІВ МАРКЕТИНГУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ДОВГОСТРОКОВОГО ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ «ПРИВАТБАНКУ»

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Платко Віталій Володимирович, студент факультету міжнародних економічних відносин Львівської комерційної академії

Відкрити тези доповіді »

14.05.2014 12:21

ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Савченко Катерина Ігорівна, студентка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Черданцева Ірина Геннадіївна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Відкрити тези доповіді »

08.05.2014 22:04

ОСНОВИ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ, ЯК ОДНОГО ЗІ СПОСОБІВ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Сорочак Марія Олегівна, НУ «Львівська політехніка»

Відкрити тези доповіді »

08.05.2014 00:37

ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Черданцева Ірина Геннадіївна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Кондратьєва Ірина Андріївна, студентка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Відкрити тези доповіді »

09.05.2014 13:08

ПРОБЛЕМИ НИЗЬКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ТОВАРІВ ТА НАПРЯМКИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Чечота Тетяна Олександрівна, студентка, ДВНЗ Українська академія банківської справи Національного банку України

Відкрити тези доповіді »

15.05.2014 15:37

ПОЗИЦІОНУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ДІЯЧА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Щербак Анна Сергіївна, студентка факультету банківських технологій Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України»

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Тридцять другі економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

29 листопада 2018

До початку конференції залишилось днів 10

Подати заявку

Конференції

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


Тридцять перші економіко-правові дискусії
31-10-2018

Тридцять другі економіко-правові дискусії
29-11-2018