ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ВИДІВ МАРКЕТИНГУ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ВИДІВ МАРКЕТИНГУ

28.11.2014 23:49

[Section 3. Marketing]

Author: Гладкіх Анастасія Дмитрівна, студентка, ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України»


Маркетинг є не тільки багатогранним поняттям та видом діяльності, але й динамічним, який розвивається під впливом різноманітних чинників середовища.

Враховуючи, що головна мета маркетингу полягає у задоволенні бажань всіх клієнтів, варто враховувати і динаміку ринку, так як на сьогоднішній день багато із споживачів віддають перевагу простоті при виборі товарів. Наприклад, купують товари в інтернеті, або з доставкою додому.

В основі прогнозів сучасного маркетингу лежать дві протилежні концепції. Першу сформував Міцуакі Сімагуті. Він стверджує, що в ХХI столітті основними джерелами росту компаній будуть їх амбіції і любов до споживача. Основна задача менеджера тоді – за допомогою всіх товарів компанії досягти росту прибутку задоволення запитів споживачів [1].

Протилежна думка Д.Траута, який наголошує на необхідності посилення конкуренції. На його думку «справжня природа маркетингу на сьогодні є конфлікт між корпораціями, а не задоволення людських потреб» [2].

Дані концепції підтверджують два напрямки розвитку маркетингу, а також два способи мислення: східний і західний, які керуючись однією метою обирають різні шляхи.

Все  частіше стає можливим застосування маркетингу до всього, що можна продати. Через це виникає досить багато нових видів маркетингу: маркетинг особистості, маркетинг місця, маркетинг відносин, маркетинг ідей, онлайновий маркетинг, маркетинг взаємодії.

Найбільш поширеним з вищенаведеного списку є маркетинг взаємодії. Він визначається як вид сервісного підприємництва, який орієнтований на всі види ресурсів і діяльності в процесі організації, планування та керування комунікаціями з усіма учасниками ринку  на кожній стадії життєвого циклу товару. Ця концепція спрямована на довготермінові відносини з клієнтом і на задоволення всіх бажань сторін, що беруть в угоді участь. Це спосіб організації маркетингу за принципами розширення, розподілу, відповідальності за розуміння і виконання маркетингових функцій  серед всіх службовців фірми, не залежно від їх місця у фірмі [3].

Не меншпопулярним є так званий онлайновий маркетинг, зручність якого пояснюється доступністю товару 24 години на добу, легкістю в отриманні інформації, відсутність контакту з продавцем, спрощена система повторного замовлення [4].

Для впливу на споживача в онлайновому маркетингу використовуються такі інструменти: розміщення онлайн-реклами, дошки оголошень, електронна пошта. При цьому онлайновий маркетинг доступний як для малих так і для великих підприємств.

Як бачимо, маркетинг розвивається досить стрімко, утворюючи симбіоз з ІТ-сферою. І якщо фірма хоче буде конкурентоспроможною на ринку, вона повинна постійно генерувати ідеї, обрати стратегію маркетингу, що відповідає її вимогам та суворо її притримуватися, не забуваючи при цьому про інновації у сфері маркетингу.




Список використаної літератури:

1.Сімагуті Міцуакі. Епоха системних інновацій / Сімагуті Міцуакі - М .: «Секрет фірми», 2006. - 248с.

2.Траут Д. Відрізняйсяабогинь! / Траут Д. - СПб: Питер, 2006. - 240с.

3.Керування маркетингом / [Під ред. Короткова А.В., Синяєва І.М.] - [2-е вид., доправ. і доп.] - М .: Юніті-Дана, 2005. -463вс.

4.Електронний ресурс http://www.3chan.ru/ , заголовок з екрану.

______________________

Науковий керівник: Бондаренко Алла Федорівна, кандидат технічних наук, доцент, ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України»

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота