Секція 3. Маркетинг - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

19.03.2018 12:34

ЦІНОВІ ЗАХОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ В СИСТЕМІ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Гранат Лілія Володимирівна, аспірантка кафедри маркетингу та реклами, Київський національний торговельно-економічний університет

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Дев'яносто другі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки

Термін подання матеріалів

18 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 10

Подати заявку

Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Вісімдесят дев'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
24-09-2024

Дев'яності економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
23-10-2024

Дев'яносто перші економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
21-11-2024

Дев'яносто другі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
18-12-2024