Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

24.02.2018 09:55

МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Дерев'янченко Тетяна Єгорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Відкрити тези доповіді »

25.01.2018 13:52

РЕКЛАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОСУВАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Кісіль Анастасія Сергіївна, студентка спеціальності «Маркетинг» ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» Криворізький економічний інститут

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Тридцять другі економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

29 листопада 2018

До початку конференції залишилось днів 17

Подати заявку

Конференції

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


Тридцять перші економіко-правові дискусії
31-10-2018

Тридцять другі економіко-правові дискусії
29-11-2018