Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

24.02.2018 09:55

МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Дерев'янченко Тетяна Єгорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Відкрити тези доповіді »

25.01.2018 13:52

РЕКЛАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОСУВАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Кісіль Анастасія Сергіївна, студентка спеціальності «Маркетинг» ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» Криворізький економічний інститут

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Сорок дев'яті економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

22 липня 2020

До початку конференції залишилось днів 10

Подати заявку

Конференції

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


Сорок восьмі економіко-правові дискусії
24-06-2020

Сорок дев'яті економіко-правові дискусії
22-07-2020