Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

24.02.2018 09:55

МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Дерев'янченко Тетяна Єгорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Відкрити тези доповіді »

25.01.2018 13:52

РЕКЛАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОСУВАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Кісіль Анастасія Сергіївна, студентка спеціальності «Маркетинг» ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» Криворізький економічний інститут

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Двадцять шості економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

30 квітня 2018

До початку конференції залишилось днів 11

Подати заявку

Конференції

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


Двадцять п'яті економіко-правові дискусії
29-03-2018

Двадцять шості економіко-правові дискусії
30-04-2018