Секція 3. Маркетинг - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

31.05.2018 10:47

ПЕРЕВАГИ PRODUCT PLACEMENT ПЕРЕД ТРАДИЦІЙНОЮ РЕКЛАМОЮ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Культенкo Валерія Олександрівна, студенткa, 3 курсу групи БФКБ 1–15 нaпряму пiдгoтoвки «Бaнкiвськa спрaвa» Черкaський iнститут ДВНЗ "Унiверситет бaнкiвськoї спрaви", м. Черкаси, Україна

Відкрити тези доповіді »

25.05.2018 14:35

СУЧАСНИЙ МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Манжос Ельвіра Олександрівна, старший викладач кафедри української та іноземних мов, Вінницький національний аграрний університет, Україна

Відкрити тези доповіді »

29.05.2018 19:02

ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОЧОГО ЧАСУ ПЕРСОНАЛУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Третьякова Марія Олегівна, студентка, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Вісімдесят п'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки

Термін подання матеріалів

25 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0

Подати заявку

Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Вісімдесят треті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
27-02-2024

Вісімдесят четверті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
26-03-2024

Вісімдесят п'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
25-04-2024