Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

18.11.2019 14:04

МУЗИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Гнатченко Олена Володимирівна, магістр, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

Відкрити тези доповіді »

23.11.2019 17:52

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Курячей Анастасія Андріївна, студентка ІV курсу, економічного факультету, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Україна; Галіщук Станіслав Дмитрович, студент ІV курсу, економічного факультету, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Україна

Відкрити тези доповіді »

21.11.2019 12:48

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ БРЕНДІНГУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Маркова Аліна Сергіївна, студент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Відкрити тези доповіді »

25.11.2019 10:09

ЛІНКБЕЙТІНГ, ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ САЙТУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Халєєва Марія Вячеславівна, студентка, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

П’ятдесяті економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

25 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 6

Подати заявку

Конференції

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


Сорок дев'яті економіко-правові дискусії
22-07-2020

П’ятдесяті економіко-правові дискусії
25-09-2020