Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

18.11.2019 14:04

МУЗИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Гнатченко Олена Володимирівна, магістр, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

Відкрити тези доповіді »

23.11.2019 17:52

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Курячей Анастасія Андріївна, студентка ІV курсу, економічного факультету, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Україна; Галіщук Станіслав Дмитрович, студент ІV курсу, економічного факультету, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Україна

Відкрити тези доповіді »

21.11.2019 12:48

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ БРЕНДІНГУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Маркова Аліна Сергіївна, студент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Відкрити тези доповіді »

25.11.2019 10:09

ЛІНКБЕЙТІНГ, ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ САЙТУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Халєєва Марія Вячеславівна, студентка, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Шістдесят п'яті економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

24 травня 2022

До початку конференції залишилось днів 2

Подати заявку

Конференції

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Шістдесят четверті економіко-правові дискусії
27-04-2022

Шістдесят п'яті економіко-правові дискусії
24-05-2022