Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

15.03.2017 14:28

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЛЯ ПОБУДОВИ СУБ’ЄКТИВНОЇ КАРТИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ НА РИНКУ ФІТНЕС-ПОСЛУГ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Боровських Марина Олексіївна, студентка Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського”

Відкрити тези доповіді »

20.02.2017 11:07

РОЛЬ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДУ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Гранат Лілія Володимирівна, аспірантка кафедри маркетингу та реклами, Київський національний торговельно-економічний університет

Відкрити тези доповіді »

15.03.2017 11:29

БЕНЧМАРКІНГ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ВЕКТОР ВІТЧИЗНЯНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Любківська Галина Василівна, старший викладач кафедри товарознавства та маркетингу Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ

Відкрити тези доповіді »

15.03.2017 08:53

РОЛЬ УПАКОВКИ ТОВАРА В МАРКЕТИНГЕ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Островская Ирина Васильевна, студентка Национального авиационного университета

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Двадцять дев'яті економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

19 липня 2018

До початку конференції залишилось днів 1

Подати заявку

Конференції

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


Двадцять восьмі економіко-правові дискусії
28-06-2018

Двадцять дев'яті економіко-правові дискусії
19-07-2018