Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

15.03.2017 14:28

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЛЯ ПОБУДОВИ СУБ’ЄКТИВНОЇ КАРТИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ НА РИНКУ ФІТНЕС-ПОСЛУГ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Боровських Марина Олексіївна, студентка Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського”

Відкрити тези доповіді »

20.02.2017 11:07

РОЛЬ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДУ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Гранат Лілія Володимирівна, аспірантка кафедри маркетингу та реклами, Київський національний торговельно-економічний університет

Відкрити тези доповіді »

15.03.2017 11:29

БЕНЧМАРКІНГ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ВЕКТОР ВІТЧИЗНЯНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Любківська Галина Василівна, старший викладач кафедри товарознавства та маркетингу Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ

Відкрити тези доповіді »

15.03.2017 08:53

РОЛЬ УПАКОВКИ ТОВАРА В МАРКЕТИНГЕ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Островская Ирина Васильевна, студентка Национального авиационного университета

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Двадцять четверті економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

28 лютого 2018

До початку конференції залишилось днів 11

Подати заявку

Конференції

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


Двадцять другі економіко-правові дискусії
29-11-2017

Двадцять треті економіко-правові дискусії
21-12-2017

Двадцять четверті економіко-правові дискусії
28-02-2018