Секція 3. Маркетинг - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

05.10.2016 12:18

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Міняйло Яна Василівна, Київський національний університет технологій та дизайну

Відкрити тези доповіді »

01.10.2016 09:57

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Пинко Валерія Сергіївна, старший викладач Вінницького навчально-наукового інституту Університету державної фіскальної служби

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Дев'яносто треті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки

Термін подання матеріалів

28 січня 2025

До початку конференції залишилось днів 7

Подати заявку

Конференції

Конференції 2025

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Дев'яносто другі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
18-12-2024

Дев'яносто треті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
28-01-2025