Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

05.10.2016 12:18

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Міняйло Яна Василівна, Київський національний університет технологій та дизайну

Відкрити тези доповіді »

01.10.2016 09:57

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Пинко Валерія Сергіївна, старший викладач Вінницького навчально-наукового інституту Університету державної фіскальної служби

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Тридцять дев'яті економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

26 липня 2019

До початку конференції залишилось днів 11

Подати заявку

Конференції

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


Тридцять восьмі економіко-правові дискусії
25-06-2019

Тридцять дев'яті економіко-правові дискусії
26-07-2019