Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

05.10.2016 12:18

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Міняйло Яна Василівна, Київський національний університет технологій та дизайну

Відкрити тези доповіді »

01.10.2016 09:57

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Пинко Валерія Сергіївна, старший викладач Вінницького навчально-наукового інституту Університету державної фіскальної служби

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Двадцять шості економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

30 квітня 2018

До початку конференції залишилось днів 4

Подати заявку

Конференції

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


Двадцять п'яті економіко-правові дискусії
29-03-2018

Двадцять шості економіко-правові дискусії
30-04-2018