SMM-СТРАТЕГІЇ ТНК НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

SMM-СТРАТЕГІЇ ТНК НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ

30.06.2017 09:21

[Секція 10. Світова економіка та міжнародні економічні відносини]

Автор: Кочкіна Н.Ю., кандидат економічних наук, доцент, Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Коваленко Д.П., магістр міжнародної економіки, продюсерська компанія «Mamamusic»


Сьогодні компанії приділяють все більше уваги взаємодії з користувачами соціальних мереж як потенційними споживачами продукції. Ринок побутової техніки характеризується високою конкуренцією та низькою рентабельністю. Тому виробники використовують всі можливі альтернативи підвищення рівня прибутковості у даному сегменті ринку.

Метою даної публікації є аналіз SMM-стратегій провідних ТНК на ринку побутової техніки з точки зору використання технологій та стратегій комунікаційного впливу на потенційних споживачів.




1) Whirlpool USA. Компанія акцентується на латентному комунікаційному впливі на цільову аудиторію. У більшості випадків вона підводить читачів до правильного висновку, відкрито не називаючи товар чи модель власної продукції. Це залучає читачів до ментальної гри й підвищує ступінь довіри до інформації, адже фінальний висновок споживач робить сам.

Публікація на рис. 1а створена в рамках кампанії «Care is…», що змальовую особисту історію оповідача та його власні переживання. Імпліцитне повідомлення: продукція компанії може допомогти у вирішенні даної ситуації. Рис. 1б є підтвердженням того, що взаємодія з підписниками сторінки бренду на афективному та сугестивному рівнях є стабільним каналом поширення публікацій компанії, що формує лояльність споживачів.

2) Bosch Home. Характерною особливістю компанії Bosch є наявність різних асортиментних груп товарів: від професійного технічного обладнання до товарів для кінцевих споживачів. Для аналізу обрано споживчі товари.




Головною особливістю контенту, що розміщується на сторінці даної компанії, є акцентування уваги на технічних характеристиках продукції та введення нових інноваційних технологій, які додають комфорту у процесі використання побутової техніки (рис. 2).

3) Samsung Home Appliances. Відмінною рисою SMM-стратегії компанії Samsung є створення високоякісного відео контенту з власною продукцією, що отримує широкий відгук аудиторії. На рис. 3 головний акцент зроблено на ситуації використання товару або новій технології та її впливу на кінцевий результат у кількісному чи якісному вираженні. У такий спосіб продемонстровано здатність адаптації до актуальних потреб споживачів.




4) SamsungUkraine. Для порівняльного аналізу обрано офіційну сторінку української філії компанії Samsung. Характерною особливістю подачі матеріалу є первинна актуалізація потреби через запитання, відповідь на яке передбачає використання продукцію бренду, що просувається (рис. 4).

Узагальнемо особливості SMM-стратегій іноземних виробників побутової техніки, проаналізувавши їх на предмет використаних технологій, стратегій, мотивів, жанрів, архетипів тощо (див. табл. 1).




Переважна більшість виробників використовує на міжнародних ринках ірраціональні комунікаційні інструменти, що передбачають афективний вплив на споживача шляхом його емоційного залучення. Найбільш розповсюдженими є ірраціональні технології формування та використання стереотипів, психічного зараження та емоційного тиску. Раціональні технології використовуються у контексті формування мотивації та стимулювання самоідентифікації споживачів шляхом асоціації з певною референтною групою. Головними мотивами є мотив любові поданий у вигляді картин реального життя з описами від імені автора. В анімаційній рекламі використовується жанр лірики, адже він найкраще дозволяє передати емоції через призму світосприйняття автора.

Висновки. Іноземні бренди побутової техніки розвивають свою присутність у соціальних мережах, оскільки даний канал комунікації з кожним роком нарощує свій потенціал впливу на кінцевих споживачів. Основний акцент робиться на технологічності та екологічності продукції, що досягається використанням високоякісного відео контенту. Зазвичай демонструється ситуація задоволення потреб споживача в повсякденному житті та переваги, які він отримує від використання побутової техніки відповідного бренду. Стратегії комунікації іноземних брендів на локальному українському ринку в переважній більшості випадків є схожими за основними параметрами.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота