ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ КОМЕРЦІЙНОГО ТОВАРОЗНАВСТВА В ОНЛАЙН РЕЖИМІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ КОМЕРЦІЙНОГО ТОВАРОЗНАВСТВА В ОНЛАЙН РЕЖИМІ

14.12.2023 13:16

[1. Економічні науки]

Автор: Круглова Ольга Гнатівна, викладач, ВСП «Житлово-комунальний фаховий коледж ХНУМГ ім. О.М. Бекетова»


Тенденції розвитку сучасної системи вищої освіти невід’ємно пов’язані з широким впровадженням у навчальний процес різних форм, методів і засобів активного навчання. Сьогодні під час військових дій громадяни України стали, як ніколи,  мобільними. Цьому сприяло ведення бойових дій на території України та частина тимчасово окупованих територій, коли українці стали або «Внутрішньо переміщеними особами», або виїжджали за кордон, де частина з них одночасно навчається в українському та іноземному закладах. В таких умовах дистанційна форма навчання набула особливої цінності для реалізації можливості здобути освіту або ж підвищити свій освітній рівень. 

Серед сучасних педагогічних технологій найбільший інтерес для навчання в коледжі представляють ті технології, що орієнтовані на групову роботу студентів, навчання у співробітництві, активний пізнавальний процес, роботу з різними джерелами інформації.

Саме ці технології передбачають широке використання дослідницьких, проблемних методів, застосування отриманих знань у спільній або індивідуальній діяльності, розвиток не тільки самостійного критичного мислення, а й культури спілкування, уміння виконувати різні соціальні ролі в колективі. При вивченні дисципліни «Комерційне товарознавство» використовуються: відеоконференція – це конференція в онлайн-режимі. Вона проводиться у визначений день і в призначений час. Це – один із сучасних способів зв’язку, що дозволяє проводити заняття у “віддалених аудиторіях”, коли студенти й викладачі перебувають на відстані. Отже, обговорення й ухвалення рішень, дискусії, захист проєктів відбуваються в режимі реального часу. Викладач і студенти можуть бачити одне одного, викладач може супроводжувати лекцію наочним матеріалом (використовувати презентації).

Середовище Classroom дозволяє організувати онлайн-навчання, використовуючи відео, текстову та графічну інформацію, різні додатки Google. Викладач має можливість контролювати, систематизувати, оцінювати діяльність, переглядати результати виконання завдань, застосовувати різні форми оцінювання.

Соціальні мережі та месенджери дозволяють створювати закриті групи, чати; теми завдань, проблем, інформації. Також ці технології найбільш ефективно розв’язують проблеми особистісно зорієнтованого навчання. Студенти отримують реальну можливість відповідно до індивідуальних задатків, здібностей досягати певних результатів у різних галузях знань, осмислювати набуту інформацію.

Все більше використовуються мультимедійні технології для супроводу лекцій. При проведенні практичних занять з дисципліни «Комерційне товарознавство» використовуються ділові ігри та елементи ділових ігор на основі реальних виробничі ситуації.

Викладачем пропонується виробнича ситуація, формується проблема, ставляться конкретні завдання, а студенти виконують певні ролі. Це відкриває великі можливості для заглиблення й поширення знань, проводиться тренінг щодо розв’язання проблем у виробничій діяльності.

Дистанційні технології використовується, як один з методів створення безпечного та комфортного освітнього середовища з метою досягнення позитивних результатів підготовки фахових молодших бакалаврів.  

Література

1. Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібн. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко. К.: Видавництво А.С.К., 2003. С.192

2. Павлова В.А. Комерційне товарознавство: Навчальний посібник / В.А. Павлова. К.: Кондор, 2012. 99-105 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота