ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ У ТВОРЧОСТІ ЕСТРАДНОГО АРТИСТА - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ У ТВОРЧОСТІ ЕСТРАДНОГО АРТИСТА

23.03.2023 12:59

[7. Мистецтвознавство]

Автор: Кудрич Людмила Володимирівна, доцент кафедри естрадного та народного співу, Харківська державна академія культури



Головним чинником у формуванні артиста, а саме естрадного співака – є визначення зі своїм творчим стилем та безпосереднє формування цього стилю в тісній єдності з власним іміджем. Тобто поєднання стилю та іміджу – це головна мета для естрадного артиста, яка полягає в застосуванні знань та умінь набутих в навчальному процесі, при підключенні до цього титанічної самостійної роботи, яка допомагає пошуку досягнення означеної мети. Знайти свій стиль-імідж означає: по-перше – знайти своє бачення творчого образу, по-друге вміти втілити його у власному доробку. Імідж – від англ. Imagion – це те, що на сцені сприймається оточенням. Іншими словами імідж – це вплив на людей, які знаходяться по той бік сцени. Саме імідж – є відображенням внутрішнього стану артиста через маску, яку естрадний виконавець на себе вдягає. Коли зовнішність співпадає з внутрішнім станом артиста естради, тоді виходить цільний образ, а співак відчуває себе впевнено та переконливо. Також, варто наголосити на тому, що образ створений іміджем є штучним та відтворюється у свідомості й підсвідомості суспільства з допомогою психологічного впливу та засобів масової комунікації. Це образ, який має обовˋязкові характеристики, що впливають на оточення. Він завжди повинен мати емоційне забарвлення, так як покликаний впливати на слухача з боку емоційно-психологічного напрямку з метою популяризації естрадного співака.

Існують декілька різновидів іміджу: габітарний імідж (до нього відносяться одяг, макіяж, аксесуари); кінетичний імідж (жести, рухи, міміка); звуковий імідж (діапазон, дикція, інтонація). Не можна не згадати окрім сценічного ще й позасценічний імідж. Прикладом цього є історія життя виконавця на різних шоу-програмах. Все, що відноситься до характеристики «поп-зірки», будується на порушенні законів повсякденності. До цих законів можна віднести карнавальний настрій і веселощі. Потрапляючи в світ шоу-бізнесу, «зірки» беруть собі цікавий псевдонім, задля того, щоб він запрацював в новому контексті. Адже від нього також багато залежить у сприйнятті виконавця масовою аудиторією. Таким чином, в новому вигаданому світі, все створюється по новому від псевдоніму та біографії до особистих уподобань.

У формуванні виконавця важливим є напрацювання навичок для презентації власного образу. Окрім цього артист повинен мати вплив на свою аудиторію. Потрібно вчитися працювати із ЗМІ та колегами по сцені. Від задоволення потреб публіки залежить і корегування та формування іміджу. Головними аспектами тут є уява про артиста згідно вимог глядача, очікування від нього того, що бажає аудиторія. Наступним етапом у формуванні іміджу є розробка стратегії просування артиста. Для цього виконавець має активно виступати на громадських заходах та фестивалях. На цьому етапі велике значення для підтримки іміджу мають соціальні мережі, зокрема професійні блоги. До просування власного образу має бути проведена велика робота з пресою про життя артиста. Для утримання іміджу важлива його динамічність, оскільки мають постійно виникати цікаві події в житті виконавця. Узагальнюючи інформацію про імідж, варто наголосити, що це складний компонент, в якому переплітаються дві складові артиста естради – зовнішній імідж та внутрішній. Зовнішній імідж складається з: образу, одягу, міміки, жестів, пози, гриму. Внутрішній же образ впливає на сприйняття артиста публікою. До нього можна віднести: харизму, проникливість, чуттєвість. Це все націлено на вміння справляти враження на публіку. Тож, імідж артиста естради є безпосереднім інструментом, який допомагає донести творчій «месідж» до свідомості аудиторії.

Таким чином, імідж – це публічне явище, яке формується за допомогою засобів масової інформації. Емоційне забарвлення образу може формуватися завдяки іміджмейкеру, або завдяки творчому задуму самого артиста. Отже, найважливішим компонентом іміджу є образ, що відтворюється артистом і який цікавий його аудиторії. А загальна мета артиста-естради – стати «поп-зіркою», що і є рушійною силою в цьому контексті.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота