ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ

11.04.2023 14:34

[4. Педагогічні науки]

Автор: Донченко Світлана Владиславівна, викладач, Полтавський державний медичний університет; Білаш Сергій Михайлович, доктор біологічних наук, професор, Полтавський державний медичний університет; Донченко Тетяна Станіславівна, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, Опорний заклад Кобеляцький ліцей №1


В умовах онлайн-навчання взаємодія між викладачами та студентами може приймати різні форми, включаючи синхронну та асинхронну комунікацію.

Синхронна комунікація передбачає взаємодію в реальному часі між викладачами та студентами, наприклад, за допомогою відеоконференцій, чатів або телефонних дзвінків. Цей тип спілкування дозволяє отримати негайний зворотний зв’язок і роз’яснення, а також може допомогти створити почуття спільності серед студентів і між студентами та вчителем.

З іншого боку, асинхронна комунікація виникає, коли студенти та викладачі спілкуються в різний час, наприклад, через електронну пошту, дошки обговорень або записані відеолекції. Цей тип комунікації забезпечує більшу гнучкість у розкладі та може надати студентам більше часу для обдумування матеріалу курсу та відповіді на нього.

Незалежно від способу спілкування, ефективна взаємодія викладача і студента в умовах онлайн-навчання вимагає навмисного планування та активної участі обох сторін. Викладачі повинні встановити чіткі очікування щодо часу спілкування та відповіді, надавати регулярний зворотний зв’язок і підтримку, а також створювати можливості для співпраці та взаємодії студентів один з одним. Студенти повинні брати активну участь в обговореннях у класі та шукати допомоги, коли це необхідно, а також повинні надавати вчителю конструктивний зворотний зв’язок, щоб покращити досвід навчання для себе та своїх однолітків.

Важливо, щоб вчителі були проактивними у спілкуванні зі студентами, особливо з тими, хто може відчувати труднощі або незацікавленість. Викладачі можуть використовувати різноманітні інструменти, такі як аналітика навчання та опитування, щоб контролювати прогрес учнів і визначати сфери, де може знадобитися додаткова підтримка. Вони також можуть використовувати такі стратегії, як персоналізовані плани навчання та диференційоване навчання, щоб задовольнити різноманітні потреби своїх учнів.

Крім комунікації та підтримки, якість взаємодії викладача і студента в умовах онлайн-навчання також залежить від рівня залученості та мотивації студентів. Викладачі можуть сприяти залученню, створюючи сприятливе та інклюзивне навчальне середовище, надаючи можливості для активного навчання та дискусій під керівництвом учнів, а також пропонуючи складні та відповідні навчальні матеріали.

Загалом ефективна взаємодія вчителя та учня має вирішальне значення для успіху онлайн-навчання. Встановлюючи чіткі канали зв’язку, надаючи регулярний зворотний зв’язок і підтримку, а також сприяючи залученню та мотивації, вчителі можуть допомогти учням досягти їхніх навчальних цілей і розвинути навички, необхідні для успіху в епоху цифрових технологій.

Окрім синхронної та асинхронної комунікації, існують різні інструменти та технології, які можуть підтримувати взаємодію викладача та студента в умовах онлайн-навчання. Наприклад, системи керування навчанням можуть сприяти спілкуванню та співпраці за допомогою таких функцій, як дискусійні форуми, чати та відеоконференції.

Інші цифрові інструменти, такі як блоги, вікі та соціальні медіа-платформи, також можна використовувати для покращення взаємодії та залучення вчителя та учня. Викладачі можуть використовувати ці інструменти для створення інтерактивного та мультимедійного вмісту, а учні можуть використовувати їх, щоб ділитися своєю роботою та співпрацювати з однолітками.

Однак важливо зазначити, що умови онлайн-навчання можуть створювати проблеми для взаємодії вчителя та студента, наприклад, відсутність особистого контакту та потенціал для технологічних проблем. Щоб пом’якшити ці проблеми, вчителі повинні віддавати пріоритет чіткій і послідовній комунікації, створювати сприятливе та інклюзивне навчальне середовище та надавати учням необхідні ресурси та підтримку для досягнення успіху.

Загалом ефективна взаємодія вчителя та учня має вирішальне значення в умовах онлайн-навчання для підтримки навчання та залучення студентів. Використовуючи різні способи спілкування та цифрові інструменти, вчителі можуть створити динамічне та інтерактивне навчальне середовище, яке сприяє успіху учнів.

Література

1. Проніна О.  М. Особливості проведення занять у вищих навчальних закладах під час дистанційного навчання / О.  М. Проніна, С.  В. Донченко, М. М. Кобеняк // The X th International scientific and practical conference «Trends in the development of modern scientific thought», Vancouver, Canada, November 23-26, 2020. – Vancouver, 2020. – С. 367-368.

2. Проніна О.М. Організація дистанційного навчання у вищих навчальних медичних закладах / О.М. Проніна, С.В. Донченко, М.М. Кобеняк // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Trends and directions of development of scientific approaches and prospects of integration of Internet technologies into society». – Стокгольм, Швеція, 23-26 лютого 2021. – С. 315-317.

3. Bilash S. M., Donchenko S. V., Kononov B. S., Kobeniak M. M., Oleksienko V. V. Conducting online classes with students at the Department of Anatomy with Clinical Anatomy and Operative Surgery. Modern science: innovations and prospects. Proceedings of the 13th International scientific and practical conference. Stockholm, Sweden, 2022. P. 115-118.

4. Донченко С.  В. Важливість клінічного мислення в діяльності лікаря / Донченко С.  В., Білаш С.  М., Донченко К.  В., Челідзе Т.  С. // Матеріали VІ Міжнародної науково- практичної конференції «Modern directions of scientific research development». – Чикаго, США, 24-26 листопада 2021 року. – С. 431-434.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота