ВИКОРИСТАННЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНТЕРНЕТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВИКОРИСТАННЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНТЕРНЕТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

26.04.2023 23:58

[1. Економічні науки]

Автор: Шевченко Валентина Миколаївна, кандидат наук з державного управління, доцент, Університет імені Альфреда Нобеля; Піленко Марія Іванівна, студентка, Університет імені Альфреда Нобеля


Процеси розвитку глобальних інформаційно-комунікаційних технологій дуже динамічні в наш час, а їх можливості для суспільства і економіки лише починають масштабно використовуватися. Приблизно 10 років тому слово «інтернет» в Україні ще ніхто не знав, потім протягом декількох років він розглядався переважно як гігантська бібліотека, і головним його завданням вважалася допомога в пошуку потрібної інформації і організація доступу до неї. 

У теперішній «комунікаційний» етап свого розвитку головним завданням мережі інтернет є допомога в пошуку бажаних партнерів і надання засобів для організації з ними потрібного вигляду комунікацій з необхідною інтенсивністю. Сьогодні практично неможливо знайти навіть малу організацію в нашому місті, яка не має свого представництва в інтернеті. Розвиваються інтернет–магазини, інтернет–казино, інтернет–аукціони. Деякі фірми надають можливість замовлення продукції або послуги через інтернет з оплатою кур’єру за фактом доставки. Cучасне пост-індустріальне суспільство вже неможливо уявити без таких термінів як «Веб-сайт» та «E-mail».

Зазначимо, що маркетингові комунікації є складовою частиною маркетингу. Тому особливості організації маркетингу на підприємстві впливають і на організацію служби маркетингової політики комунікацій.

Результати останніх досліджень показали, що використання інтернет-технологій в маркетингу може принести реальну економію і прибуток. Це пов’язано з великими вигодами і зручностями, які отримують як споживачі, так і підприємства. У глобальній комп’ютеризації та цифровізації, що насувається, настання якої планується на найближче майбутнє, роль маркетингу в інтернеті помітно виросте.

Так, у процесі планування фахівці з маркетингових комунікацій застосовують різноманітні показники, що відбивають загальний стан комунікацій підприємства та окремих складових цих комунікацій. Зрозуміло, що просто неможливо однозначно визначити вплив маркетингової політики на загальні показники діяльності підприємства, до яких належать обсяги продажу, прибуток або частка ринку. Водночас при формуванні комунікаційної політики виробничих підприємств інтеграція маркетингових комунікацій ускладнюється їх адаптуванням до кожного ринку та ситуації на ньому.

Не зважаючи на зазначене, комунікаційна політика більшості сучасних компаній засновується на використанні елементів інформаційно-комунікаційних технологій, що зменшує витрати на комунікаційну діяльність підприємства при забезпеченні інтенсивних темпів зростання обсягів реалізації продукції, що обумовлює підвищення загальної ефективності діяльності підприємства за рахунок збільшення його рентабельності. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота