ЛОГІСТИЧНА ПІДТРИМКА ВИРОБНИЦТВА ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ЛОГІСТИЧНА ПІДТРИМКА ВИРОБНИЦТВА ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ

21.01.2016 17:48

[Секція 9. Логістика і транспорт]

Автор: Цвіркун Альона Сергіївна, студентка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"; Луценко Ірина Сергіївна, кандидат економічних наук, доцент, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"


Фінансова криза, яка сьогодні з'явився на світових ринках в цілому і, зокрема, на українському зумовлена необхідністю пошуків шляхів оптимізації витрат і часу, встановлених для сторони інноваційних процесів. Логістика, яка орієнтована на думки про витрати і ефективність, звертає увагу на ті аспекти інновацій, які останнім часом в економічній літературі приділяється достатньо багато уваги. Реалізація нових вимог, які ставляться підприємствам змушує їх шукати і створювати нові стратегії втручання, які збільшують гнучкість і дозволяють вижити в конкуренції з суперниками. Зосередження уваги на нішевих ринках і клієнтах, а також на глобалізацію операцій, зниження порогів рентабельності, спираючись на можливості, а не на життєвий цикл продукції, реактивність, делегування повноважень вниз, комп'ютерна інтеграція і гнучка автоматизація - це напрямок реалізації сучасних стратегій підвищити гнучкості логістичних систем в контексті інноваційної економіки.

Логістична підтримки виробництва інноваційного продукту є результатом взаємодії. Коли інвестиції економічно співпрацюють (інновації) з логістикою, то відбувається взаємопов'язаність і взаємозалежність впливу між ними в два рази. Завдання логістичної підтримки виробництва інноваційного продукту полягає в ефективному русі матеріальних, інформаційних і фінансових потоків для створення інновацій.

Розвиваючи інновації та час виходу на ринок продукту вимагає витрат на основі програми логістичних об'єктів, які будуть надавати логістичну підтримку інноваційному руху, від ідеї і до цільових споживачів з мінімальними витратами ресурсів, залежно від набору критеріїв оптимізації.

При проектуванні інноваційних продуктів, важливо, щоб новий продукт був розроблений з майбутніми логістичними витратами, і разом з цим пошук можливих резервів для скорочення логістичних витрат виробництва і фізичне переміщення нового продукту в ланцюзі постачань. 

Будь-який продукт, який є предметом цільового руху, називається вантажем. Вантажє об’єктом логістичних послуг, має назву логістичного продукту, тому цей термін є ширшим, ніж вантажу. Логістичний продукт з набором певних фізичних властивостей і споживчих ознак, його технічними параметрами є розуміння поняття «інновації» (див. рис. 1). 




Рис. 1. Інновація як логістичний продукт [ 1, c. 172]

Однаковою мірою важливо не тільки створити логістично підходящу інновацію, а й забезпечити швидкий та надійний рух матеріального потоку в ланцюзі постачань. Це особливо актуально для динамічних секторів, які швидко розвиваються і характеризуються коротким терміном циклу продукту.

В області розподільчого відділу логістики та маркетингу повинні чітко взаємодіяти один з одним стосовно управління життєвим цикломпродукту. На практиці, основне зростання –  це всього лише етап заповнення нових каналів збуту продукції виробничих релізів великих обсягів продукції, вони рухаються по ланцюжку поставок, заповнюючи проміжні склади. Резерви формуються на складах дистриб'юторів, роздрібних торгових точок, але кінцевий користувач ще не встигає зреагувати на нову пропозицію, і фактичне споживання на цьому етапі дуже затримується. Товар  простоює на полиці, а після збільшення обсягів продажів, помітне зниження. Якщо це не враховувати, то склади будуть переповнені запасами. Таким чином, чітке визначення на вихідних етапах планування та відповідних обсягів продажів на кожному етапі співробітництва є важливим завданням маркетингу та логістики підрозділів у виведенні інноваційного продукту на ринку.

Ще одне важливе питання взаємодії маркетингу і логістики – це те, як оновлюється асортимент, заміна одного товару іншим, з поліпшеними споживчими властивостями. Оновлення продукту, як правило, викликає підвищений інтерес з боку споживачів, стимулює додаткові замовлення та продажу нового продукту. Компетентна політика вимагає координації маркетингових і логістичних рішень, зокрема, по відношенню до послідовності заміни товарів, визначення регіональних або зональних кордонів, визначення відновного проміжку часу виходу нового продукту на ринку, виявлення пріоритетних каналів замін, вивчення рівня обов'язкових резервів, і так далі. При прийнятті подібних рішень маркетингу складних взаємодій і логістики, щоб допомогти уникнути серйозних помилок і фінансових втрат у виведенні інновацій на ринку.




Література:

1.Чухрай Н., Патора Р. Інновації і логістика товарів: Монографія. – Львів: Видавництво Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2001. – 264с

2. Перник Д. Логистика и маркетинг: проблемы взаимодействия: Інтернет-ресурс http:// www.iteam.ru/ publications/logistics/section_72/article_ 2774 

3. Хенфілд Р., Ніколс мл. Е. Реорганизация цепей поставок. Создание интегрированных систем формирования ценности / Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2003. – 416 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота