ТІЗЕРНА РЕКЛАМА: ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ЗАРОБІТКУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ТІЗЕРНА РЕКЛАМА: ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ЗАРОБІТКУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

08.06.2016 14:14

[Секція 5. Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці]

Автор: Вілісова Катерина Сергіївна, студентка, Університет митної справи та фінансів; Кондрус Лілія Леонідівна, старший викладач кафедри математики та інформатики, Університет митної справи та фінансів


На сьогоднішній день всесвітня мережа Інтернет може використовуватись не тільки для пошуку необхідної інформації, обміну повідомленнями або проведення рекламної кампанії, а й надає можливість заробити гроші, як невеликі, так і досить суттєві суми. Застосування тізеру, як креативної складової рекламної кампанії набуває все більшої популярності.

Метою нашого дослідження є якісне виявлення основних характеристик та особливостей тізерної реклами в мережі Інтернет, а також з’ясування того, як саме вона працює.

Тізерна реклама – це новий вид рекламного повідомлення в Інтернеті, маркетинговий прийом, заснований на використанні тізерів. Слово «тізер» походить від англійського «teaser» і перекладається як щось, що дратує або приваблює [1]. Головним завданням тізерної кампанії є залучення та утримання уваги потенційних споживачів до рекламованого продукту. Зміст даної методики має два етапи (рис.1.).




Рис. 1 – Етапи процесу реалізації тізерної реклами.

Тізерна реклама являє собою вид пасивного заробітку в Інтернеті, при якому на сайт встановлюється блок реклами, що містить не тільки текстову інформацію, але й зображення (що є більш привабливим для користувачів).

Щоб мати такий вид «бізнесу» необхідно, перш за все, мати свій особистий сайт. Ціна кліку як правило буває невисокою, тому можна стверджувати, що це швидше заробіток на кількості, а не на якості. Згідно статистики сьогодення кількість переходів по посиланнях блоку даної реклами на 40-60% більше, ніж для посилань блоків іншої реклами.

Тізерна реклама в мережі Інтернет працює наступним чином [2]: 

- створюється привабливий і оригінальний банер (повинен бути цікавим, але при цьому ненав'язливим); 

- відбувається пошук відповідного місця для розміщення (наприклад, інформацію про схуднення варто розміщувати на порталах подібної тематики);

- правильно оформлюється сторонній майданчик, на якому буде відбуватися процес рекламування товару; 

- опубліковується банер, після чого залишається тільки чекати успіху.

Провівши аналіз та дослідивши різноманітні рекламні проекти, для роботи з тізерною рекламою рекомендуємо перевірені проекти, а саме:«BodyClick», «TeaserNet». У процесі дослідження виявили наступні переваги і недоліки проектів:

1. BodyClick

Переваги:

- приймаються практично будь-які сайти;

- дуже гнучкі налаштування сайтів: фільтр категорій, стоп-слова та ін.;

- можна встановлювати мінімальну ціну кліка;

- є досить непоганий набір баннерів для заробітку на рефералах.

Недоліки:

- досить незручний інтерфейс;

- порівняно невисока ціна кліка. Якщо ставити високу мінімальну ціну – кількість оголошень для показу різко зменшується, і на сайті показується майже одна і та сама реклама.

Середня ціна 1 кліка у цій партнерці за останній місяць у мене вийшла 0,45 руских рублів, що в перерахунок на гривні становить десь 12 копійок.

Виплати у цій системі заробітку проводяться щотижня по четвергам, мінімальна сума – 100 рублів ( приблизно 38 грн).

2. TeaserNet

Переваги:

- приймають практично всі сайти;

- є фільтр заборонених до показу тематик;

- є досить непоганий набір баннерів для заробітку на рефералах.

Недоліки:

- порівняно низька середня ціна за клік;

- доволі незручний інтерфейс.

Середня ціна кліка 0,54 рублів (приблизно 15 копійок). Як бачимо, середня ціна трохи вища від попередньої партнерки. Виплати поводяться щотижня по четвергам, мінімально можна отримати 50 рублів (19 грн.).

Проте не дивлячись на недоліки, кожна з них стабільно платить і має більшу можливість для налаштування виводу рекламних блоків.

Підсумовуючи все наведене вище, можна стверджувати, що заробіток в мережі Інтернет не вимагає вкладень капіталу, є простим і легким, це саморозвиваючий бізнес, фактична відсутність вікових обмежень, можна займатися роботою в мережі паралельно з іншими заняттями. Ефективним способом заробітку є тізерна реклама. Застосування мізерної реклами примушує споживачів бути інтерактивними, реагувати на рекламу та залучає до процесу покупки.




Література:

1. Пономар Н. Ефективність використання інформації всесвітньої мережі Інтернет / Н. Пономар // Тернопільський національний технічний університет ім.. І. Пулюя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу :http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/13432/2/VseukrStud_2012v1_Ponomar_N-Efektyvnist_vyrokystannia_informatsii_77.pdf

2. Гараніна І.І. Особливості використання тізеру в рекламній кампанії / І.І. Гараніна, Т.Г. Діброва // Національний технічний університет України «КПІ». [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2012-28.pdf



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота