ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ

14.06.2016 15:43

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Патрахіна Анна Юріївна, Національний технічний університет України «Київський Політехнічний Інститут»


Сучасні відносини в сфері праці знаходяться під впливом розвитку принципів ринкової економіки, процесів глобалізації, зміни технологій. Ці процеси є характерними для переходу до постіндустріального, інформаційного суспільства, основою якого є технологічні знання і інновації. Процес економічних і технологічних перетворень вимагає постійного оновлення кваліфікації працівників і роботодавців. У всьому світі підприємства все більше мають потребу в працівниках, які володіють більш високою гнучкістю, високим рівнем кваліфікації і здатністю до змін в діловій сфері. Отже, проблема організації безперервної професійної підготовки та підвищення кваліфікації кадрів є необхідною складовою всього організаційно-правового механізму регулювання трудових відносин. Але не завжди у роботодавця існує можливість для залучення фахівців необхідної кваліфікації. Тому багато роботодавців воліють постійно підвищувати професійний рівень своїх працівників для задоволення потреб організації. Будь-який фахівець прагнути до закріплення й удосконаленню своїх професійних знань і навичок, що безпосередньо впливає на матеріальну оцінку і ділову репутацію громадянина.

Основні причини слабкої професійної підготовленості як керівників, так і робітників і службовців підприємств, такі:

- недоступність платного бізнес-освіти для більшості кадрів підприємства;

- недосконалість методик підготовки підприємців;

- складність вибору навчального закладу при наявності безлічі альтернативних навчальних структур без гарантій якості навчання;

- недостатність матеріальної бази навчальних закладів і кваліфікованого складу викладачів.

Ситуація, що склалася визначає відсутність системності в процесі підготовки кадрів для підприємництва. Це доводить необхідність втручання держави в процеси, що формують кадровий потенціал підприємницької діяльності.

Сьогодні існує і ефективно розвивається, як в Європі, так і в Україні, безперервна освіта, завданнями якої є: забезпечення працівникам професійної перепідготовки в умовах кризи; надання всім учням рівних можливостей в області професійного навчання; перетворення професійного навчання в систему безперервного навчання. З метою успішного функціонування безперервного навчання на всіх рівнях доцільно створювати консультативні інститути, у функції яких входило б поширення безперервного навчання. У їх розпорядження повинні бути надані значні фінансові кошти, які надходили як від держави, так і від приватних підприємців. Підприємства, на яких в фонд професійного навчання відраховувались значні кошти, повинні були б виконувати повністю зобов'язання, закріплені договорами між підприємствами або підприємцями. Професійне навчання повинно мати систематичний характер і не ототожнюватися з професійним навчанням, що дає учням на виробництві в основному вузькоутилітарну професійну підготовку. В обов'язки консультативних інститутів входять підготовка дипломованих майстрів, організація і проведення курсів для працівників різних галузей, організовані на місцях на вимогу окремих промислових підприємств. Контингент учнів на курсах повинен включати різні категорії робітників: висококваліфіковані робітники; кваліфіковані робітники, які виконують функції керівників; майстри, які бажають отримати диплом і підвищити свою кваліфікацію. Підготовка майстрів може здійснюватися не тільки на спеціальних курсах, але і на самих підприємствах, в спеціальних центрах або школах.




Література:

1. Батракова І. С., Бордовський В. А., Тряпіцин А. В. Розробка моделей підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в контексті неперервної професійної освіти: науч.- методич. матеріали. - СПб .: Изд-во РГПУ ім. А. І. Герцена, 2010 року.

2. Безперервна освіта як принцип функціонування сучасних освітніх систем (перший досвід становлення і розвитку в Україні): монографія / Нар. укр. акад .; під заг. ред.В.І. Астахової. - Харків: Вид-во НУА, 2011 року;

3. Вершиніна Н. А., Гладка І. В., Глубокова Е. М. та інших. Модернізація освіти в контексті гуманітарних технологій у системі підготовки та перепідготовки фахівців освіти: методичні рекомендації / за ред. Н. В. Сєдової. - СПб .:Вид-во РГПУ ім. А. І. Герцена, 2008.

4. Гавриков А. Л., Литвинова Н. П. Освіта дорослих в XXI столітті: Нова роль університетів в його розвитку. М .: Дослід. центр проблем якості підготовки фахівців, 2001.

_________________________

Науковий керівник: Савченко Сергій Миколайович, кандидат економічних наук, доцент, Національний технічний університет України "Київський Політехнічний Інститут"



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота