СИСТЕМА ТА ОСНОВНІ ПРОЦЕСИ ВИДАТКІВ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

СИСТЕМА ТА ОСНОВНІ ПРОЦЕСИ ВИДАТКІВ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ

13.12.2019 10:37

[Секція 7. Податкова система. Бюджетна система]

Автор: Плахова Ганна Миколаївна, магістр, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ


Сільська рада належить до місцевого фінансового органу, бо ця установа відповідно до законодавства України, вона здійснює функції зі складання, виконання місцевих бюджетів, контролює витрачання коштів розпорядниками бюджетних коштів. Сільський голова виконує функції місцевого фінансового органу [4].

Сільські бюджети, бо і державний бюджет України поділяються на загальний і спеціальний фонди.

До загального фонду відносять кошти, що призначені для реалізації загальних функцій, а до спеціального - кошти, що мають конкретне призначення, у тому числі позабюджетні кошти бюджетних установ та організацій [1].

Розподіл бюджету на загальний та спеціальний фонди, їх складові частини визначаються виключно Бюджетним кодексом та законом про Державний бюджет України [1].

Таким чином сільські бюджети формують спеціальний фонд з власних надходжень за оренду, благодійні внески, спонсорська допомога, екологічний податок та інші.

Усі видатки, що здійснюються бюджетними установами поділяються на касові й фактичні: до касових видатків належать суми які пройшли реєстрацію в органах державного казначейств або установою банку, з поточного рахунку як готівкою або безготівкової оплати рахунків [2].

Основним завданням обліку касових видатків є забезпечення контролю за цільовим витрачанням коштів бюджету за кошторисом сільських бюджетів. Касові видатки не в змозі визначити фактичне використання коштів через те, що суми можуть бути нараховані, але не виплачені. Касові видатки показують суму асигнувань, це дає змогу мати дані про залишки невикористаних асигнувань на певну дату [2]. Вони визначають неоплачені зобов’язання які потрібно відшкодувати в поточному бюджетному періоді згідно з договором.

Тоді як фактичні витрати є дійсні витрати коштів сільського бюджету, з первинними документами і здійсненні за рахунок коштів загального або спеціального фондів, а також нараховані або проведені. Таким чином відбувається контроль виконання кошторису в цілому. Так можна побачити фактичне виконання норм, затверджених кошторисом, вони є показником кінцевого виконання кошторису сільських рад, тому потрібно виконувати планові обсяги робіт, тому що вони повинні відповідати сумам асигнувань за кошторисом, щоб не виникло кредиторської заборгованості на кінець року [2].

У складі сільського бюджету має передбачатися певний обсяг нерозподілених видатків у вигляді резервного фонду для непередбачених видатків. Порядок використання коштів із резервного фонду бюджету визначається КМУ. Рішення про виділення коштів із резервного фонду бюджету приймаються відповідно КМУ, виконавчими органами місцевого самоврядування. Резервний фонд не може перевищувати 1 % обсягу видатків загального фонду відповідного бюджету [2].

Можна зробити висновок, що сільські бюджети ідентичні державному бюджету та мають однаковий порядок формування.

Література:

1. Бюджетному Кодекс України (ВВР), 2010, № 50-51, ст.572

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ»

3. Закон України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» (ВВР), 2018, № 50, ст.400

4. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» (ВВР), 1997, № 24, ст.170

________________ 

Науковий керівник: Сімаков Костянтин Іванович, кандидат економічних наук, доцент, Донбаська державна машинобудівна академія



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота