ОБГРУНТУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ РЕКРУТИНГУ ПЕРСОНАЛУ ІТ-КОМПАНІЙ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОБГРУНТУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ РЕКРУТИНГУ ПЕРСОНАЛУ ІТ-КОМПАНІЙ

17.12.2019 22:07

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Вельмакіна Ольга Владиславівна, студент, Житомирський національний агроекологічний університет


За останні 20 років сфера підбору персоналу у ІТ-сфері зазнала колосальні зміни. Нові технології кардинально реформують підхід ринку і роботодавців до питання пошуку і підбору персоналу. Ефективність роботи і привабливе позиціонування себе на ринку праці вимагають від роботодавців застосування сучасних методів в роботі з майбутніми співробітниками   це активне використання соціальних мереж, реферальний рекрутинг, впровадження digital-технологій, застосування методів предиктивної аналітики і роботизація бізнес-процесів [3].

За результатами вивчення широкого спектру технологій рекрутингу можна виділити ключові тенденції в сфері підбору персоналу на ІТ-підприємствах:

1. HR-брендинг позиціонування роботодавця на ринку.

2. HR-Digital перехід рекрутингу в цифрове середовище.

3. Design thinking   когнітивний рекрутинг персоналу.

Розглянемо більш детально особливості використання новітніх підходів до рекрутингу персоналу на підприємствах ІТ-сфери.

Отже, HR-брендинг слід вважати одним з провідних трендів на сучасному ринку, що стає ключовою умовою успішного рекрутингу, в зв'язку з чим основний акцент зміщується на роботу зі співробітниками компанії і каналами брендування (вибудовування бренду роботодавця).

Якщо говорити про співробітників компанії, то вони повинні сприйматись як «провідники» бренду роботодавця. Їх уявлення, відгуки про роботу компанії в громадських колах, а також рівень кваліфікації і репутації істотно впливатимуть на формування бренду роботодавця.

Якщо говорити про канали брендування, то вони є основними інструментами або ланками в ланцюжку створення бренду роботодавця. Використовуючи їх функціонал на власний розсуд (в залежності від поставлених цілей), HR- служба може вибудовувати індивідуальний бренд ІТ-компанії.

HR Digital слід вважати найпопулярнішим нині ринковим трендом, на який доцільно звернути особливу увагу. Цифрові технології активно впроваджуються в сферу підбору персоналу: багато ІТ-компаній вже використовують інтелектуальну аналітику, машинне навчання і штучний інтелект [1]. Одночасно технології дозволяють автоматизувати скринінг і процес найму співробітників, а інтерв’ю тепер можуть проводитись не тільки профільними ІТ-рекрутерами компанії, але і чат-ботами і роботами.

Дослідження засвідчили, що штучний інтелект і роботизація   надзвичайно перспективні напрями розвитку сучасного ринку підбору персоналу. З боку автоматизації бізнес-процесів можна виділити три основні напрямки: відео- та аудіоінтерв’ю, тестові програми, системи оцінки персоналу. В рамках HR Digital також не можна залишити без уваги новий напрямок HR-аналітики. Предиктивна аналітика і робота з великими даними (Big Data) є потужною технологією майбутнього, аналітичні інструменти якої дозволяють передбачити безліч важливих факторів, що впливають на ефективну роботу компанії (наприклад, поведінка співробітників), вплинути на плинність кадрів, мотивувати співробітників в залежності від їх особистісних характеристик і т. д. І останнім новітнім інструментом в рамках HR Digital є агрегація і уберізація. Агрегатори резюме дозволяють об'єднати в єдину базу претендентів, які розмістили резюме на сайтах для пошуку роботи, і здобувачів, що мають профілі в соціальних мережах або професійних спільнотах.

Важливим сучасним напрямом у розвитку системи рекрутингу слід вважати Design Thinking, або когнітивний підбір, що являє собою ще один найважливіший тренд в області пошуку персоналу [2].

Останні зміни на ринку праці вимагають нових підходів до підбору співробітників – надання більшої уваги до соціальних мереж, реферальної системи і внутрішнього ринку праці. У зв'язку з виходом на ІТ-ринок праці покоління мілленіалів і бажанням роботодавців залучити молодих талановитих фахівців з нестандартним мисленням пошук персоналу переміщується в соціальні мережі. Соціальний рекрутинг дає багато переваг, дозволяючи знаходити кандидатів, які не займаються активним пошуком роботи і не розмістили резюме на сайтах для пошуку роботи, а також отримувати додаткову інформацію для аналізу [1].

Все більшої актуальності в якості сучасного каналу пошуку набувають альтернативні способи залучення кандидатів. Безкоштовні семінари, благодійні заходи, навчання, ігри (в тому числі проведені в режимі онлайн), тематичні зустрічі, реферальні програми всередині компаній, хакатони для IT-фахівців - всі ці види діяльності покликані продемонструвати кандидатам, що роботодавця цікавлять в першу чергу їх особистісні якості, а не інформація, розміщена в резюме.

Можна зробити висновок, що залежно від того, наскільки активно ІТ-компанія впроваджуватиме і використовуватиме сучасні технології та інструменти, можна буде судити про рівень розвитку бізнесу (або його конкретного напряму) або про готовність до виходу на новий рівень розвитку системи рекрутингу ІТ-компанії.

Література:

1. Грузіна І. А. Проблеми пошуку персоналу в системі стратегічного управління підприємством : монографія. Х. : вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014. 252 с. 

2. Новікова М. М. Технологія управління персоналом: теоретичні та методичні аспекти : монографія. Х. : вид-во ХНАМГ, 2015. 215 с. 

3. Сучасні технології роботи з персоналом : наук. розробка / С. М. Серьогін, І. В. Шпекторенко, Н. А. Липовська та ін. К. : НАДУ, 2017. 48 с. 


________________

Науковий керівник: Зелінська Антоніна Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, Житомирський національний агроекологічний університет




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота