ІННОВАЦІЇ ЯК МЕАНІЗМ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ІННОВАЦІЇ ЯК МЕАНІЗМ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

12.05.2023 14:33

[1. Економічні науки]

Автор: Костенко Наталія Іванівна, студентка, ННІ економіки і менеджменту, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова


Ринок готельних послуг є дуже сприйнятливим до дії політичних, економічних та соціальних змін. Готельно-ресторанний бізнес – один із найперспективніших і успішно розвинутих напрямів бізнесу в Україні. Особливістю цього бізнесу є орієнтація на європейські сервісні стандарти й стрімкий перехід до них. Готель чи ресторан – це візитна картка будь-якого міста або ж навіть країни. У сучасних умовах організація готельного комплексу неможлива без попереднього визначення певного типу засобу розміщення, орієнтації на сегмент споживачів. Головна мета діяльності підприємств готельного господарства – надавати бездоганне обслуговування, перевищуючи очікування споживачів, бути лідером у своєму сегменті на своєму ринку [1].

На сучасному етапі розвитку готельного бізнесу велика увага приділяється новим технологіям та інноваціям, що покликані поліпшити функціонування закладів гостинності, якість обслуговування та зберегти час відвідувачів. До таких технологічних інновацій доцільно віднести: втілення передових інформаційних і телекомунікаційних технологій; удосконалення технології надання готельних послуг; створення нових видів готельних послуг, моделей готельного бізнесу; формування стратегічних альянсів; упровадження сучасних форм управління підприємствами.

Сьогодні готелі зацікавлені в упровадженні інновацій, оскільки це дає їм змогу отримати конкурентну перевагу на ринку. Це характерно, насамперед, для міжнародних мережевих готелів, що мають можливості для вкладення значних коштів у розроблення нових технологічних сервісів. У таких готельних комплексах широко впроваджуються нові технології, що сприяє спрощенню процесу бронювання номерів, посиленню контролю над доходами, витратами та зайнятістю персоналу [2].

Досить популярні в індустрії гостинності програми лояльності: часто клієнтам надається можливість стати членами «елітних» або «платинових» клубів, збирати бали та отримувати цінні подарунки. За інформацією Accenture Interactive, учасники програм лояльності приносять на 12–18% більше прибутку, ніж клієнти, які не беруть участі у таких программах [3].

Сьогодні голосовий пошук знаходиться лише на початку свого розвитку, але швидко набирає популярність, оскільки дає змогу клієнтам легко, швидко і, що найбільш важливо, без використання рук шукати необхідну інформацію. Віртуальні персональні помічники з вбудованими інструментами розпізнавання голосу, такі як Apple Siri, Amazon Alexa або Google Assistant, усе частіше використовуються для вирішення повсякденних завдань та питань, і така система поступово замінить пошук, заснований на введенні тексту. Згідно з даними дослідження Statista, проведеного на початку 2019 р., 43% споживачів вже вважають за краще звертатися до голосового пошуку, оскільки це набагато швидше друку, відвідування веб-сайтів або використання додатків.

Ще однією з інноваційних тенденцій розвитку готельного господарства як в Україні, так і в усьому світі є орієнтація на екологічність. Сьогодні дедалі більшої популярності набуває рух за охорону навколишнього середовища [4]. Екоготель – це заклад розміщення, що функціонує за принципом збереження екології, тим самим намагаючись максимально не забруднювати навколишнє середовище. У цих закладах упроваджують інноваційні технології, що дають змогу зберігати електроенергію, час та інші ресурси.

Актуальним є створення молодіжних готелів спрощеного сервісу – хостелів і студентських готелів. Цікава пропозиція створення готелів-замків на базі архітектурної спадщини регіонів України, для чого слід провести інвентаризацію пам'ятників та визначити ті з них, в яких доцільно буде розмістити готелі.

Отже, застосування інноваційних технологій в роботі готелю, підвищує його конкурентоздатність, якість надаваних послуг, що позитивно впливає на імідж підприємства, збільшуючи потік постійних клієнтів, що відповідно гарантує отримання прибутку підприємством.

Готельно-ресторанний сектор має виняткове значення для розвитку українського туризму та національної економіки. Становлення України як сучасної європейської держави, її інтеграція у світову економіку у тому числі пов’язані зі здатністю підприємств галузі забезпечити високий рівень якості та комфорту, задовольнити найрізноманітніші запити відвідувачів

Література

1. Shikina O. V., Fadieieva G. I. (2017) Teoretychni osnovy diialnosti kontseptualnykn hoteliv ta ikh klasyfikakhiia [Theoretical foundations of the con-cept hotels and their classification]. Eastern Europe: Economics, Business and Managemen, no. 6 (11), pp. 207-214.

2. Рудінська О.В. Сучасні тенденції класифікації послуг та інноваційного розвитку готельних підприємств / О.В. Рудінська, І.М. Нєнно // Економіка та управління підприємствами. – 2019. – Випуск 33. – С.211-215.

3. Мікляєва Н.О. Інновації у сфері готельно-ресторанного бізнесу / Н.О. Мікляєва // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлв. – 2010. – С.504-506.

4.Іванов A.M. Проблеми екологізації при зонуванні охоронних територій / A.M. Іванов // Економічний простір: зб. наук, праць. – 2011. –

№48/1. – С.292-301.

______________________

Науковий керівник: Баландіна Ірина Сергіївна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота