МОЛОДЬ ПІД ЗАХИСТОМ ТРУДОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

МОЛОДЬ ПІД ЗАХИСТОМ ТРУДОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА

20.11.2017 17:00

[Секція 3. Цивільне та сімейне право. Цивільне процесуальне право. Комерційне право. Житлове право. Зобов’язальне право. Міжнародне приватне право. Трудове право та право соціального забезпечення]

Автор: Андрушко Ю.А., студентка Хмельницького університету управління та права


Соціальна та трудоправова підтримка молоді є одним з основних пріоритетів державної політики, тому повноцінний розвиток та самореалізація молоді є однією із суспільних цінностей. Відомо, що для належного захисту трудових прав молоді потрібний ґрунтовний аналіз стану і проблем розвитку ринку праці української молоді, результатів попереднього етапу реалізації державної політики у молодіжній сфері в Україні, а також врахування вимог і перспектив, визначених проектом Трудового Кодексу України, Концепцією Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2016-2020 роки, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 р. № 1018-р. [1], Стратегією розвитку державної молодіжної політики на період до 2020 року, схваленою Указом Президента України від 27 вересня 2013 р. № 532 [2], документами Європейського Союзу та Ради Європи, що регламентують європейські засади розвитку молодіжної трудоправової політики. Серед чинників, які актуалізують потребу захисту трудових прав молоді можна виділити наступі: низький рівень зайнятості молоді на ринку праці за обраною професією та практичних вмінь і навичок молодих фахівців; складність та тривалість переходу молоді від навчання до стабільної та задовільної роботи; повільні темпи розвитку підприємництва серед молоді; недостатнє використання інноваційного потенціалу молоді, недостатнє набуття молодими людьми знань, умінь та навичок поза системою освіти з метою підвищення конкурентоспроможності молоді на ринку праці; низький рівень професійної орієнтації молоді. Серед причин необхідно виділити і  відсутність зацікавленості роботодавців в укладенні трудових договорів з неповнолітніми та молоддю, оскільки  роботодавці оцінюють дану категорію громадян як осіб, що не володіють достатніми навичками для того, щоб скласти гідну конкуренцію досвідченому фахівцеві.

Отже, існує потреба у вдосконаленні механізму захисту трудових прав молоді, який би спрямовувався на належну підготовку молоді саме як суспільно активних громадян до праці у відповідністю з їх потребами та потребами роботодавців та держави. 

Для розв’язання означених проблем необхідно провести системний аналіз можливостей та потреб молоді у межах діючого трудового законодавства та порівняти їх з нормами проекту Трудового Кодексу України саме через призму створення правових умов для розширення соціальних гарантій молоді, здійснення заходів, спрямованих на її працевлаштування (забезпечення первинної і вторинної зайнятості та самозайнятості), сприяння розвитку молодіжного підприємництва, ефективного просування молодих людей у підприємницькому середовищі, формування та реалізація механізму підвищення рівня зайнятості молоді шляхом сприяння її працевлаштуванню, стажуванню на робочих місцях та залученню до суспільно значущої діяльності як способу забезпечення вторинної зайнятості, забезпечити розвиток молодіжного підприємництва шляхом удосконалення існуючої нормативно-правової бази та систематизації преференцій для молодих підприємців, формування підприємницьких навичок молоді а також забезпечити надання  підтримки молоді у працевлаштуванні та сприяти створенню для неї нових робочих місць.

Література:

1. Концепція Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2016-2020 роки, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 р. № 1018-р. // Електронний ресурс [Режим доступу] : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1018-2015-%D1%80.

2. Стратегія розвитку державної молодіжної політики на період до 2020 року, схвалена Указом Президента України від 27 вересня 2013 р. № 532 // Електронний ресурс [Режим доступу] : http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/532/2013.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота